I skolan :)

Publicerat i: Allmänt
Sitter i skolan å väntar på att engelskan ska börja...har bara engelska och radio kvar :) Och förhoppningsvis (ja jag skriver lite samma som ja skriver på facebook) så får ja jobba me radion hemma :) Ska skriva klart manuset å spela in.

Satt å pratade om julklappar me Jonna, Annie å Isabella förut :) Då kom ja på att ja har kvar typ 3 av 4 :P Jippi ;) Men det é som om min hjärna inte har fattat att det é december än. Det kan vara för att jag inte har någon presentkalander, att jag inte var me i julmusikalen eller för att ja inte följer julkalendern på tv :P Men sen é det iof maaassa snö ute iaf :P Men min hjärna é la lite trög...inga kommentarer på det ;)
Jaja (vet att ni älskar när ja skriver det^^) nu ska ja snart gå till lektionssalen :)
Byebye :)
(Btw nu ser headern bra ut iaf...så det va nog bara min dator som hade lite damp^^)