Blivit lite dålig uppdatering men jag har mest bara slappat dom senaste dagarna så har inte tyckt det vart värt att uppdatera. Men här har ni lite bilder iaf!

I söndags åkte jag och mamma in till stan och fikade. Riktigt mysigt!

Efter vi fikat åkte vi till kusinerna Amanda och Alexander för att hälsa på.

Och sen åkte vi vidare till mormor och morfar där Jonte och Leo va! Gulligast är han ju, min lilla kusin!

På kvällen tittade jag på film och hade det gött. Det blev konstiga filmen Palo Alto, eftersom det är från Bay Area. Det va bra, men jaa, lite för artsy haha. 

Började även titta på A Walk To Remember innan det va dags att sova. Ehm typ kallt?!

Måndag
Igår så åkte jag in med mamma och pappa vid 8 för att åka till vårdcentralen och kolla min svanskota. Det gick väl bra. Jag gick recept på tabletter jag kan ta när jag flyger eller bara allmänt behöver sitta längre än 1-2 hrs. Nice! Bokade även tid på rehab, sjukgymnasten. 

Så väldigt fint (och kallt). 

När jag kört hem (med manuell bil i snö!!) kom jag på att jag inte har nån nyckel längre. Bankade på Ludvigs ruta (vid 9, och han sover oftast till 12) och till slut låste han upp åt mig! Yay!

FTade med Gabe ett tag innan han behövde sova och då tittade jag på den riktigt roliga filmen "Magic in The Moonlight". 

På eftermiddagen kom en väldigt glad bror hem som precis tagit körkort!!!!

1. Vi firade med att äta svenska pannkakor och ha det gött med familjen.          2. Hehe.           3. Sen kom Oscar och André över

Ludvig hade fixat det gamla Legospelet så vi tittade när han spelade. Nostalgi!! 

Sen åkte vi och hämtade Jennie vid tåget och åkte sen till Max och flummade och sedan vidare hem till Jennie och tittade på Mr & Mrs Smith! Riktigt nice!

Idag råkade jag sova till 3 hehehe. Och när jag vaknade (Ludvig kom in och frågade om jag verkligen skulle sova så länge haha) så låg detta på bordet! Har finally Gabes skiva nu! Riktigt kul att ha den fysiska skivan oxå, inte bara på dator & mobil :D