Thanksgiving
1. Dagen bleknade med att kolla över bröllopsplanerna igen.        2. Ta selfies i spegeln.          3. Och FTa med brodern. 

1. Babe.            2. Ska antagligen hjälpa till på en studio shoot!           3. Kul med snapchat och deras extragrejer. 

Fixade håret. Stolt! 

Vid 2 åkte vi till Bob & Janice och åt och hade det trevligt. 

1. Så sjukt fin utsikt dom har!          2. Märkte att dom använder PS (i Windows....) på ett av mina mobilspel haha.            3. Hem och redigera bilder!

Black Friday 
1. Asså jaaaa.           2. ❤️         3. Vid 12 åkte jag till Gilmans för att åka och fota. 

1. Måste seriöst skaffa denna tatueringen.          2. Aaaaaaw hahahaha.            3. Bytte bakgrundsbild på Jeffs, Lexis pappa, mobil hehe. 

Åkte till Stanford och hade photo shoot plus spelade Football. Wow va trött jag va. Och nej, jag hade ingen aning om vad jag gjorde men det va kul ändå!

1. Denna bilden säger såååå mkt. Jag: whaaat? Jeff: gör såhär, spring dit, fånga bollen, gör detta. Nate: asså hur svårt kan det va?           2. Iof så dansade ju Nate hahahah.          3. Fotade en annan familj som va med. Så söta! Och sjukt bra träning med barn, som gråter ;)

Sen åkte vi hem till Lexi och lekte lekar med barnen. Sjukt kul!

1. Och Savanna, Nate och pappan i andra familjen spelade och sjöng lovsånger medan vi hade det gött.         2. Pumpkin pie ❤️         3. Dans!

1. Dagen efter thanksgiving tänder alla sin julbelysning haha.         2. Anton visade sitt sjukt brutala spel. Verkligt men kul.          3. Tröjan han behövde ha på sig på jobbet hahahah. 

Officiellt en medlem! Diplom och grejer hehe. Niiiiiice. Honor Society ✌️

Saturday : Wedding
1. Ehm?           2-3. Getting ready!

1. Himla kul!!          2. Fint dekorerad lokal.              3. Aaw. 

GIFTA!

Som sagt. Åh. 

Sötaste Keely!

Vid 8 åkte jag hemåt från San José, ca 1 timma car ride, så det blev en jobbdag på 13-14 timmar. Wow! 
#1 - - Anonym:

så fin du är :OOOO

Svar: Aaw taaack!!
Emilia Forsberg