Helgen

Publicerat i: Mitt år i USA
Fredag
1. Startade dagen med att gå ut och gå med Ks fina hund.                2. Sen åt vi frukost och jag fick se den coolaste muggen. Locket gör ljud. IIh. Coolt va pappa??            3. När jag åkte hemåt för gymlektion hade jag kul eftersom det inte va traffik. 
 
1. Fortfarande unreal.              2. Men åh Karen.             3. FTade med denna baben! Saknar dig så
 
1. Gick all-in på matchning....                2. Blev FT med Josefine oxå! Så längesen. Himla kul med update!                3. Lunch (leftovers hehe) och The Following

1. Den här skuggan skrämmer typ alltid livet ur mig.             2-3. Redigerade bilder. Karen = grym fotograf. 


På kvällen kom Lexi och hämtade mig och sen åkte vi och käkade dinner på Madfish i Rwc. Mötte upp lite bible study folk där. Blev sjukt kul! Efter middagen drog jag och Lexi och åt Froyo. 


Lördag
Igår gick vi upp tidigt (innan 8...) för att åka till Half Moon Bay för Antons konfirmation. Vi åt frukost på ett ställe i HMB. 

Sjukt kallt (hade t.o.m en tjockare jacka). Men coolt och intressant (och udda) ceremoni. Kul att ha fått va med!

När vi åkte hem så åkte jag med Michael (och Anton & Santi) i hans nya Tesla. NJÖT SÅ. 

Sen va det dags för kalas. Firande för Antons konfa och för min & Bobs födelsedag. 

Väldigt nice. 

När gästerna åkt åkte jag ner till K för att spendera resten av helgen hos honom. Väldigt bra på det där med par-bilder haha. 

Vi åkte och spelade biljard, vilket jag suger på, men det va ju kul ändå!

1-2. Sen åkte vi runt lite. Kollade utsikt på Skyline Blvd och han överraskade med glass. Kan det bli bättre liksom?        3. Sen åkte vi hem och spelade video Games, lyssnade på musik och bara allmänt njöt av livet. 


Söndag
1. Idag FTade vi med pappa (och han visade K mitt hus. Vi har matchade möbler. Gotta love IKEA).       2. Och chattade med mamma. Haha sötis.         3. Vid 2-3 åkte jag hem och då åkte jag och Anton och käkade Taco Bell. 

Nu ska jag plugga och kanske t.o.m ta en nap. Får se vad som händer.