Helgen

Publicerat i: Mitt år i USA
Lördag
'
1. FT med Fanny. Båda allmänt snygga.                       2. Måste. Testa.    Perfekta Sverige möter USA ju!!                             3. Vid typ 3ish åkte jag ner till San Carlos och mötte upp Lexi på Starbucks.
 
Vi satt i solen och drack frappe och köpte sen även varsin bagel på House of Bagels som ligger next door.
 
1. Vi hade matchat väldigt snyggt haha.                      2. Sen åkte jag hem och åt lite glass, blev inte så mkt för det gjorde fortfarande ont att svälja. Ugh, himla flu.                               3. The OC har sjukt bra musik asså!
 
Sen vid 7 kom Konstantin och hämtade mig för vi skulle på bio. Han överraskade mig med att åka till en Drive-in theatre! Ååh! Han hade även tagit med sovsäckar, täcke och kuddar. Yup, helt okej om man säger så. Vi såg filmen "Kingsman : The Secret Service", sjukt bra och väldigt rolig!
 
Efter filmen åkte vi upp i Los Gatos för att titta på utsikten, stört nice. Fick sjukaste numret när vi skulle tanka oxå (det stod 6666 men jag va för långsam med mobilen haha). Käkade även på In N Out, vad mer kan man önska liksom? Andra riktigt Amerikanska dejten, kan väl inte säga att jag klagar på amerikanska traditioner. 
 
 
Söndag
I söndags tog jag det lugnt (fortfarande sjuk) och satt i solen största delen av förmiddagen.
 
Men vid 2ish åkte jag till Burlingame för att möta upp Gabe och hans familj som va på roadtrip i Cali!
 
Kul att träffa honom igen och nice att äntligen få träffa familjen, live liksom haha. Kändes ju redan som att vi kände varandra men jaa, riktigt härliga människor!
 
1-2. Fick finally min skiva signad oxå. Pappa fick oxå en!            3. Efter fyra började dom sin resan hemåt igen och jag åkte till kyrkan.
 
1. Efter kyrkan blev det favvo-pizzan med Lexi!                  2. Oscars-updates via IMDb på Facebook.                3. När jag kom hem så blev bombad med nerfgun-ammo. Kul Anton....
 
 
Måndag
Igår hade jag min typografilektion och gym. Mamma och Lakrits skickade bilder, som vanligt ;) Gick på min tredje lektion men läraren skickade hem mig för jag va för sjuk sååååå åkte hem och sov.
 
Efter jag sovit till typ 5 blev det te och OC. Bestämte även att skippa fotolektionen på kvällen, det gick liksom bara inte. 
 
FTade med Elliot, kille i min astronomiklass, så vi försökte göra läxan tsm. Gick väl sådär, pratade om allt annat ist haha. 
 
 
Tisdag
Idag så fejkade jag mig pigg med smink och te. Gick inte så bra.... Ugh. 
 
Efter skolan åkte jag till Hillsdale men åkte väldigt snabbt hem igen, orkar inte alls att gå runt där. 
 

Nu har jag suttit ute i solen ett tag igen och börjar känna mig bättre, nu är det mer bara en förkylning. Finally!! Ska åka på min kvällsklass (Illustrator) men åker nog hem lite tidigare så jag inte blir sämre nu igen.