Graduation

Publicerat i: Mitt år i USA
Fredag
1. Dagen började med sms från Bob.          2-4. Vid 9ish åkte jag in till skolan för att ha graduation rehearsal. 

Om vi fått en medalj så hämtade vi den då. Fick en för bra betyg!

 1-2. Sen övade vi att gå upp på scenen och hur allt sånt funkade.          3. Efter rehearsalen åkte jag och Colleen till banken och sa upp mitt bankkort

Och efter det blev det lunch med Lexi på Which Wich

1. Sen åkte vi hem och Lexi gav mig ballonger & blommor.          2. Sen kollade hon igenom mina grejer och tog vad hon ville.             3. Sen kom K och vi började så smått göra oss i ordning. 

1. Snyggaste frisyren.          2-3. Weeeeho

Innan vi åkte till skolan tog vi lite selfies och hade även foto session

Gick runt lite på mitt campus eftersom vi va tidiga. Åh så bäst

1. Jag och Zenab.         2. Bäst är dom juuuu.          3. Tog bilder och hade det nice innan allt började. 

1. Mer selfies.         2. Vi började ställa upp oss för att gå in i gympasalen.         3. Skuggorna ❤️          4. Skolans president gick runt och grattade oss och shaked our hands. Kul att träffa han. 

1. Fick min PTK-stole.          2-3. Snapchat-filmer

1. Fotosession innan.          2. Jag och min fotolärare Lyle.         3. "Candids".           4. Åh så kul vi hade!!!

1. Fick mints.          2. Snubbe från våran fotoklass gick runt och dokumenterade. 3. Så amerikanskt.           4. Vid 5:30ish började vi gåååååå

1-2. Programmen men programmet för kvällen och även namn på alla som tog studenten.           3. Svenska flaggan bara för MIG.           4. Student speaker Michelle Chan från PTK

1. Lite uttråkade hehe.           2. Presidenten kanske.         3. Några av mina supporters.            4. Sen började det!

1-2. När jag var uppe på scenen fick jag detta!!                 3-4. Yaaay

1. Flyttade över tasseln till andra sidan!!!!!!!           2-4. Sen gick vi ut och hittade våra familjer osv

1. Hittade Alyse först.          2. Och sen pojkvännen och bästa vännen. Åh.            3. Efter vi hittat familjen och Bob & Janice gick vi upp till byggnad 10 där restaurangerna och så är. Där hade dom the reception. 

Käkade lite där och tog bilder med lärare osv och sen åkte vi hem. Fick massa blommor, champagne och tårta!

1. Fick ett jättefint halsband av familjen. 2-3. Efter alla åkt åkte jag och K iväg och hade ett allmänt nice liv 

Hade en helt galet bra dag!!