Helgen & Måndag

Publicerat i: Allmänt
Fredag forts. 
Grillkväll/reunion för klasskompisar från Västra Bodarna skola. Sverige ❤️


Lördag 
1. Sötkatten.            2. Japp.          3-4. Fira mamma!!

Presentöppning

Livet


Söndag
På söndagen packade jag och mamma och drog oss ner till Halmstad, Gullbrannagården!

1-2. Vi stannade på Laxfabriken på lunch. Riktigt, riktigt gott!            3. Wow. 

1. Fiiiiint.          2. Men åh. McLaren P1❤️           3. Gullbrannastugorna. Favvo.            4. Sötaste Alma


Måndag
1. Proof att jag badade på lägret!!           2-4. Idag åkte jag och mamma till Väla shopping center i Helsingborg. 

Dit kom Faaaanny oxå!!

1. Standard med Subway.       2. Vi kollade igenom gamla bilder. Men eeeeh lycklig jag ser ut. Åh livet.         3. Shoppade visst lite. 

1. Nu är jag modern i Sverige oxå.          2-3. Nice

1. Sötaste ju! TGR❤️         2. Hamnkrogen. Första stället jag drack alkohol. 18-åriga jag och Amanda satt och drack varsin San Francisco. Minnen.           3. Konstigt. Synd bara att han ska bo i Cali nu då.................

Hbg "downtown". Fint och mysigt

Jag och mamma fikade på Ebbas fik. Så himla coolt

1. Där uppe i tornet fick jag mitt första astmaanfall. Japp. Bra minnen.         2. elf i Sverige!!!!          3. Heh.          4. Hehe. 

Så fint ju

Shopping! Massa saker till min USA-minnesbok, elf-smink, linnen och shorts och en kjol. Rea & 2 för 99kr❤️

1. Mys.         2. Farmor testade att göra frisyrer.           3. Så fina tavlor på utställningen igår!