Lördag
I lördags tog jag och K bussen till Santa Cruz. Det va massssor med folk så vi fick spendera redan dit på golvet. Men men

Väl där gick vi runt och strosade och kollade i affärer och köpte Boba tea❤️

Vi gick ner till Boardwalken och gick ut på piren

Sen köpte vi två "biljetter" för att åka pariserhjulet. Men asså ÅH

Att försöka ta selfies när håret blåser överallt. 

1. Vrf inte liksom ❤️          2. Åh.           3. Feeling FAB. På bussen på väg tbx kollade jag igenom lite bilder (och typ ehm sov, himla smidigt att ha med en pojkvän att luta sig mot). 

1. Åkte förbi Adobe sådär random. Älskar Cali❤️           2. Va ju tvungen att köpa den. Kmr passa bra i mitt rum.       3. Kom hem till en hund som saknat oss. Sötis.            4. Men whaaat?? Så awesome ju!!!

Efter vi vart hemma nån timma åkte vi iväg igen. Hämtade Michelle i Woodside och åkte sen vidare upp mot the City. Åkte vilse/fel och hittade den här fina byggnaden. 

1. Golden Gate ❤️            2-3. Bonfire med folk. Harrison va hemma och han har jag ju inte sett sen december så fett nice att se (ehm träffa I mean) honom igen! 


Söndag
1. Blev en till natt hos K. Gav dom här till honom och rätt weirda måste jag säga.          2. Tankade för antagligen sista gången här. Sjukt. Väldigt sjukt.          3. Älskar Facebook som påminner om sånt här!

På eftermiddagen åkte jag till San Carlos för att möta upp Lexi och sen åkte till kyrkan. 

Kul tema med film. Idag va det Sagan om Ringen!

Efter kyrkan åkte vi och köpte pizza i Redwood City. Sen åkte vi hem och tittade på Harry Potter. Bara två kvar nu!

Himlans bra helg, som vanligt. Imon är det Memorial Day så är ledig. Niiiice