Måndag
1. Beroende av tuggummi? Japp.          2. El Camino.         3. Svänga höger på rött.           4. Random coola kontor, Shazam. 

Brunch på La Tartine med Lexi. Där allt började ju :)

Bästa ost och skink croissant❤️ 

Efter vi käkat satte vi oss och solade och pratade ett tag. Väldigt nice!

1. Och efter nån timma köpte vi Froyo på favvostället.           2. Älskar speglar med dåligt ljus, så man ser brun ut.          3. Sen drog vi till Target och jag köpte på mig lite billigt smink. 

1. Efter det åkte vi till Central Park i San Mateo för att ha photoshoot med min gamla Engelskalärare Sara och hennes man och dotter. Väldigt kul!           2-3. Och sen blev det Mac N Cheese & HP hos mig. Hela dagen spenderades med Lexi = NICE

Brenna kom över en snabbis oxå så vi fotade lite i mitt rum.

 
Tisdag
Idag vaknade jag och mådde piss. Hade vaknat av att jag va svettig och knappt kunde andas pga tjock i halsen. Drog till skolsköterskan och hon gjorde test för Strep, halsfluss typ. Men det visade negativt så jag fick lite alla möjliga tabletter som typ smärtstillande. Hon sa även åt mig att äta glass. Ehm okejdå. 

Gick igenom bilder från igår och blev klar med dom (tog ca 6hrs) och sen gick jag igenom hela garderoben. Nu är den tom och hälften av mina kläder ska lämnas kvar här. Gick även igenom lite av mina saker oxå så nu ska jag bara försöka få ner allt i väskorna, men det borde gå bra. 

1. Vrf har jag inte lyssnat på Thirty Seconds to Mars så mkt innan.....?         2. Och vrf har jag inte tittat på dom här tidigare....?         3. Och wow, måste prova det här