Måndag
1. Bokade biljetter till London med Amanda.     2-3. Lämnade tbx min kära hyrbil 💔

Snapchat är mitt liv 

Åkte till IKEA med mamma efter jag lämnat hyrbilen. Mobilen fick fnatt. 

 1. Satt i en soffa när mamma gick runt och shoppade i ett köpcentrum.       2. ❤️       3. Te och Herkules när jag kom hem. Yeeeesplz

 
Tisdag
I tisdags åkte jag och fotade en förskola i Frölunda. Gick på Frölunda torg och shoppade litr oxå. 

 Niiiice heh. 


Torsdag
I onsdags ryckte jag in och jobbade på ett dagis i VB så då finns det inget bilder. Och i torsdags va jag på info om jobb med just dagis och efter det blev det barnpizza till lunch innan det va dags för mer jobb på dagis i VB. 

 På kvällen blev det mys med chai hos Josefine


Fredag
Fredagen blev följa esteternas (go Einar!) konsert live på datorn och sen kom Josefine på fika

Och på kvällen tittade jag och mamma på en av de bästa filmerna jag sett. 10/10. "Little Boy"

❤️

Lördag
....

1. Haha bästa på Airbnb!       2-3. Fika på Mangi


1. Heh.       2. Testade alltså att tanka en annan bil och njaaaa, inte smidigt. Haha.       3. Bad med sjukt mkt bubblor = BÄST


Söndag
Chillade på dagen och på kvällen åkte vi till Göteborg och gick på SuperSunday i ConnectChurch. Niiiiice