Söndagen v.46
Orkar inte ens reagera 
 
 
Måndag
Efter jag bokat mina flygbiljetter till Hawaii (!!!!!!!!!!!!!!!!!) åkte jag till hotellet i Karlstad och lämnade lite grejer innan jag åkte vidare till ishallen där vi skulle jobba.
 
Det va en galen utmaning att försöka jobba ute på isen haha. Och ha all dyr utrustning där oxå...fy. Det va härligt när vi fick lite freetime emellan grupperna så vi kunde springa runt och röra oss så vi slapp frysa till is.
 
1. Hawaii!!!!!! OMG!        2. Tbx på hotellet på kvällen så drack jag massa te för att försöka tina upp       3. Haha usch. Corps betyder alltså lik...
 
 
 
Tisdag
1. Men wow! Har vi vart kompisar i mer än 5 år!! Galet!         2. Haha love.             3. Inspo. Galet mkt inspo.
 
Eftersom jag och Tobbe inte hade jobb förrän på eftermiddagen passade vi på att använda hotellets utbud ordentligt haha. Satt och spaade ett tag innan vi gick och käkade av den goda lunchen!
 
1. Chattade även med AT&T för att kolla hur jag ska lösa mobil när jag är i USA i 2 månader. Tjejen där va supertrevlig, verkligen SUPERtrevlig haha. Men det va ju härligt! Inte ofta man blir bemött så där.            2-3. Weho! Köra hem sent på kvällen är alltid kul.
 
 
 
Onsdag
 Min onsdag gjorde jag inget mer än att försöka hålla mig varm för att inte bli förkyld efter att typ ha spenderat två dagar i en ishall. Slösurfade, tittade på Netflix och letade tatueringsinspo. LOVE
 
 
Torsdag
1. På torsdagen åkte jag till Göteborg för att jobba sista gången som skolfotograf för iår. Sista förskolan nu! Åt frukost med barnen och hade det riktigt mys, härliga barn som vanligt!         2. Åh              3. Han är bra han, min mammas guru.
 
Efter jobbet träffade jag dom här snyggingarna (haha) på fika i mysiga Alingsås
 
Vi gick lite på stan oxå innan jag och Josefine åkte hem till henne och chillade med Einar.
 
1. Blev visst allergisk mot nåt, som vanligt.. Opsi..          2. NEJ           3. På fredagen taggade jag och mamma utflykt!
 
 
Fredag
Vi åkte till Koberg på julmarknad! Himlans mys!
 
WOW
 
Det va verkligen nice att bara gå runt och strosa
 
På kvällen blev det iGod i Mission
 
 
Lördag
1. Min kyrka i USA har släppt sitt nya julalbum för iår! Woho!              2-3. Ehm heh
 
1-2. Köpte marsipancigarrer på marknaden. Kändes väldigt uhm bra att äta dom. Haha                   3. Ärligt! HUR?
 
1. Väldigt bra bild som visar hur våran katt oftast ser ut.                  2-3. En väldigt nice lördagkväll med vin och B&J
 
 
Söndag
1. På söndagen åkte vi till kyrkan och satt kvar där i flera timmar och pratade om allt möjligt.           2. Sen åkte jag hem till faster Pija på mat och fika. Mys!              3. Bästa cover upen som jag säkert redan har lagt upp... Heh