Måndag
Hade visst bara dom här bilderna från måndag... Mådde iaf inte så bra, hade nog ätit nåt dåligt. Kuuul. Så blev sängen hela dagen typ. Men eftersom jag inte spytt nåt mer efter klockan 10 så blev det ändå jobb på tisdagen.
 
 
Tisdag
 För då hade jag jobb i Lerum, uttråkad när jag väntade på elever & lärare. Köpte Pumpkin puré på vägen hem. Wiho!
 
Köpte även två nya nagellack
 
 1-2. Bästa jag sett! Tatuering!           3. Livet
 
 På kvällen gick jag och mamma Ljus i Alingsås igen för att jag skulle fota (utan att bli stressad av att hinna med i den guidade turen). Efter LiA åkte vi och kollade på dom sötaste sakerna. Iiiiih
 
 
Onsdag
 I onsdags va jag på en förskola i Angered som va i en kyrkabyggnad, så fick vara i kyrksalen! Fick även äta lunch med dom, kebab <3
 
 Direkt efter jobbet åkte jag till Ljungby eftersom jag skulle jobba där på torsdagen. 
 
 1-2. Gillar mitt liv!                   3. Bästa halloween-outfiten!!
 
 
Torsdag
 På torsdagen var jag på en förskola som låg på en prästgård. Så fint!
 
 När jag skulle åka hem så va det en bil som voltat på 27an så hängde på några bilar som körde en annan väg, det va interesting haha. Men kom ju fram iaf! När jag va hemma igen blev det ju såklart Parks and Rec!
 
 Suck
 
1-2. Jag och pappa nördade och spelade ett "hitta filmerna-spel". SÅ NICE              3. Hahahahahahahahah bästa skylten
 
 
Fredag
 På fredagen hade jag inget jobb inplanerat så då åkte jag in till Alingsås för att luncha med mormor
 
 Väldigt mys! Gick även och kollade på tjocktröjor, det blev en iaf (men inte denna fladdermus-tröjan...)
 
 När jag väntade på att åka hem med mamma gick jag till farmor och farfar där jag fick hembakade (ofc) äpplemuffins och pratade om saker att se i USA. Testade mitt nya nagellack när jag kom hem!
 
 Sen vid 6ish åkte jag och mamma in för att käka med crewet i kyrkan och sen gå på/medverka i kvällsmötet All in!
 
 
 
Lördag
Assåååååå
 
1. När sånna här bilder kmr på saknar man ju det inte alls....             2-3. Asså Snapchat. Ärligt bästa
 
Nya tröjan och typ nya jackan! Faaaaaashion, försökte iaf....
 
Åkte hem till Josefine och bakade pumpkin pie!!! Tog himla lång tid....... Men asså får nog ändå säga att det va värt att få känna den smaken igen. LOVE IT!
 
 Låter ju som att man har ett sjukt exciting liv när man säger att man la sig 05 i lördags men sen när man säger att man va hemma och tittade på fem filmer så eeeeh..... Men sjukt nice!!
 
 
Söndag 
 När vi vaknade vid 12 åkte Einar hem och jag och Josefine (hehe nej, bara Josefine) började fixa muffins som vi skulle ta med till Unga Vuxna vid fem. 
 
Cream cheese-frostingen i H&M-påse. Improvisation är nice. På kvällen blev det som sagt Unga Vuxna med nice snack!
 
1-2. Och efter själva samlingen va klar stannade jag, Josefine och Sofia kvar och tittade på bästa filmen!! Perks of Being a Wallflower <3 <3                 3. Heh japp