Lördag - Tisdag

Publicerat i: Allmänt
Fredag
Nice liv i lördags

Uppdaterade mobilen och datorn. Så konstigt att se små bokstäver nu!

Åkte hem till Josefine och tittade på film med henne och Åsa. Myyys



Söndag
På söndagen va det kyrkdags

Efter mötet gick jag och mamma till stan och fikade. Very nice!

Och kvällen spenderades med denna underbara människan ❤️

Och mitt i natten gick jag och mina päron upp för att kolla på månen, som inte såg så vidare speciell ut... Större och lite smått orange men jaja. 



Måndag
1-2. Min kompis hade precis sjukaste baby showern i USA. Assååååå. Föräldrarna har alltså matchande kläder. Japp.           3. Och här sitter jag, tar bilder med snapchat-filter. Japp

Va resurs så va "ledig" ❤️
Åkte in till stan och satt i solen och fikade med denna bruden. Så himla nice att prata om allt. Det blev nästan 3hrs i solen. Så sjukt gött. 

Passade även på att gå på stan en snabbis och köpte ett till linne. Heh

Och kvällen avslutades med FT med en kusin som precis tatuerat sig!!

Tisdag
Kul

Hemsk dag med alldeles för litet rum och första gången förskola - själv. Usch. Min boss Robban och en annan kille från kontoret fick rycka ut och hjälpa mig försöka lösa så att allt fick plats...
Men barnen va mestadels söta och bärhjälpen man fick i slutet gjorde ju dagen ändå rätt nice! 

Efter jobbet åkte jag och köpte pizza och sen åkte jag hem till Josefine och hade det gööött

Sjuuuukt. Uppskattar verkligen sunsets mer än soluppgångar asså.  
Åkte till Lidköping för att sova hos en kollega för att slippa åka supertidigt dagen efter.