Ons-Sön v.14

Publicerat i: Allmänt
Onsdag
 I onsdags gjorde jag inte mkt... Chillade mest bara efter utbildningen 

 Tittade även ikapp typ alla Parneviks!

 Och kollade massa Pinterest. Inspo är jag! Lol

 På kvällen tittade jag Quantico (och andra serier) och åt banan med peanut butter. Yum! Målade även naglarna med ett nytt nagellack

Aaaaah DRÖM

 
Torsdag
 På torsdagen tog jag en chill morgon där jag märkte att jag (i mina boots med en knapp klack) är längre än min far!!

 Sen kom farmor och hämtade mig och vi åkte på road trip till IKEA. Började med lunch ofc. 

 Så mkt fint och smart!!

 Niiice

 Efter vi shoppat lite på IKEA gick vi över till Lager 157. Där fick det bli ett baslinne för hela 30kr och den gråa t-shirten för 50kr. 

 Snapchat i bilen på väg tbx

 Haha farmor som vs koncentrerad på att köra

1-2. Kom hem till ett brev från Christina (mammas moster) med en gullig bok om Emilia. Asså bästa böckerna!!        3. Sjukt snyggt till nya Disneyfilmen

 Försökte lära mig göra flätor. Epic fail om man säger så.....

1. Blev lite målande hehe.      2. Och lekte med katten.      3. Asså lol


 
Fredag
På fredagen gjorde jag mig i ordning för att åka in till Gbg!

Skulle dit med min snygga kusin! Visade sig även att typ ALLA har gråa halsdukar hahah

Fick köpt en jacka!

1. På Gina Tricot....?       2. Ugh Coachella.       3. Åh drömjobbet att får göra sånna här

Hittade en glittervägg lol

Sen gick vi till Pinchos för vi hade ett bord vid kvart över fem 

Vi hade köpte grattiskort till varandra haha

Asså loooove it. Så god mat och kul idé!

Efter vi käkat i nåra timmar gick vi tbx till Nordstan och jag fick syn på ett ställe som sålde boba tea!! Gick och hälsade på Oscar sen innan vi åkte hemåt
 

1. What what       2. Oj vilken skillnad det blev.         3. 22 år sen❤️

 Hahah
 
 
 
Lördag (Min BDAY!!)
Vaknade vid halv elva av att familjen kom in och sjöng 

1-2. Himla nice grejer!! Thanks!    3. Ugh.     4. Yay!!

Kalas-redo!

Photo Shoot med bror, farmor och mormor!

Hahah älskar't

Whoop whoop

Haha mindre bra faceswaps

 1. Söta Alvin i Hawaiiskjorta!       2. Åååh!! Fick tavlorna farmor & farfar brukade ha uppe på tedje våningen. Så himla gulliga.      3. Pengarna det verkligen fake ut 

 
 
Söndag
På söndagen blev det gudstjänst och sen lunch med päronen och farmor 

 Sen blev det mest bara chil och film (såg äntligen den "nya" Hunger Games"