Tors - Sön v.13

Publicerat i: Allmänt
Såååå ska catcha upp lite nu då. Här är förra veckan:

Torsdag
Parneviks, te och mys med katten

Jetlaggen kom ikapp och jag sov lite bläigt

1. Åkte och hämtade bror när han slutat kl.18. Sen fick han köra tbx haha.       2. Sjukt att det är så ljust innan 8!       3. Va så himla godissugen så fick bli några chokladbollar haha


Fredag
Duschade och fixade mig och tog en chill morgon....

1-2. ....med SOL!        3. Sen blev det stan med Elvirisen som kommit hem till Alingsås igen.

Blev fika på standardstället och sen träffade vi söta Kian på stan haha

1. På kvällen blev det tacos med familjen, farmor och Elvira!       2. Fick även med mig två urgulliga minifat (till tepåsar bestämde jag och Elvira) från Balders Hage!        3. Kollade igenom mina bilder från resan

Farmor och pappa tyckte det va jättekul... Haha. Blev lite faceswap oxå såklart


Lördag
1. Ååh fint!!        2. Ehm jaa.        3. Åkte in till stan för att luncha med kusin Amanda

Vi gick till ett nytt ställe i Asås. God (men rätt dyr) helgbuffé!

Vi testade massa solglasögon och gick runt i våra fina matchande halsdukar haha

På kvällen passade jag på att använda en av mina nya ansiktsmasker och spaade en stund, men blir så rastlös så blev mest mest snapchat haha

Massa olika tv-serier (Quantico, Breaking Bad, Limitless och nån mer...) och te och nytt nagellack!


Söndag
På söndagen blev det kyrkan där Elvira va amazing och gick upp och pratade om sin resa och life. Love that giiiirl! Sen blev det ju såklart det typiska kyrkfikat

Efter gudstjänsten gick jag och mamma en snabbis till graven. Plockade med oss pärlorna från en av blommorna (som skulle slängas) - ska spara och ha i min brudbukett så min fina farfar får va med den dagen ❤️

1. Tittade på film med föräldrarna. Förvånansvärt bra asså!!        2. Sen tittade jag på film själv med. Blev Trassel, måste ju se den på svenska haha.         3. Sjukt

1. Älskar denna filmen!        2. Åh.      3. Kmr la va jag snart

Bokade bord på Pinchos för min och Amandas bday-middag på fredagen!