Onsdag
1. Lol bäst.          2. Så skönt att va hemma hos denna igen.        3. Betalade min böter.....

 1-2. Breaking Bad va massa i samma area vi va i. Konstigt.....        3. Jag och pappa åkte in till stan för att käka med mamma. 

1. Standard-lunchen i Alingsås.       2-3. Sen åkte jag och mamma fär att träffa nya kusinen och ge honom sin lilla present från Hawaii!

 Mys med sötaste Alvin!
 
 
Torsdag
På torsdagen va det dags... Orkar inte skrivs en massa men det kmr lite bilder iaf, för det va så fint ❤️

Begravningen blev fin, jobbig men ändå väldigt bra

Efter minnesstunden som va några timmar gick vi ut till graven för urnsättning. Usch. Fint va det oxå iaf. Hejdå bästa farfar ❤️

 Efter vi vart där ett tag åkte vi hem till farmor och beställde pizza och hade det ändå rätt gött. Har ju definitiv bästa familjen iaf!!
 
 
Fredag
På fredagen åkte vi hem till farmor för att sedan åka vidare till graven igen.

Sen åkte vi hem till farmor och va där i massor med timmar. Pratade minnen men oxå lite allt möjligt. Farmors syster va med så det blev mkt roliga stories från deras barndom och även när pappa va liten. Väldigt bra 10hrs av häng faktiskt!

1. När vi kom hem försökte jag göra grilled cheese, tog himlans lång tid på vanlig spis...       2. ❤️        3. Lol

 Sen på kvällen/natten sov farmor över så fick bli lite face swap innan vi somnade haha

 
 
Lördag
Hehehe

Vi åkte till Pija & Pelle på grillning!

Blev såklart lite snapchat där med

 Innan jag åkte till Josefines nya lägenhet och hade det gött med henne, Jennie & Elvira. Och lite Einar i slutet oxå. 
 
 
Söndag
Köpte påskägg och äckligt godis (och lite gott godis) dagen innan så fixade ledtrådar så mamma och pappa fick försöka hitta sina ägg! Väldigt lyckat :)

Sen va det dags för kyrkan och påskmöte. 

Heh

Tittade på film med päronen och myste med katten

 1 & 3. Yay haha.       2 & 4. Fixade kuvert så jag visste att alla mina kusiner fick var sitt armband från Hawaii!
 
 
Måndag
Hahah assååå 

Gissa vad som gör resan rolig? Snapchat ofc. 

Kalas för kusinen Ellika!

Mkt snapchat och mys med nya kusinen där med. 

 Sen på kvällen kände jag mig väldans sjuk så tittade på tv med päronen innan jag la mig tidigt
 
 
Tisdag
 Vaknade och mådde bajs. Men stannade kvar i sängen några timmar innan jag hoppade in i duschen för ett försökt att må bättre.... Gick tyvärr inte. Men fick städat mitt rum iaf! Även fast jag nästan svimmade för jag mådde så dåligt, aja. Tog det lugnt sen efter igen. 

Haha

Tittade på live-grejen av Oculus Rift, nördig som jag är. Låter så himla coolt! Hade verkligen velat prova titta på film med dom där på!!

Tittade även igenom lite bilder och la upp en overklig bild på instagram. 


Onsdag
Vaknade och kände mig sjuk idag igen, så fick bli lite smink för att iaf försöka se fräsch ut haha

Sen kom farmor och hämtade och vi åkte in till stan för att shoppa och äta lunch. Köpte en skjorta på Gina eftersom det va rea heh. Köpte även allergitabletter som personalen på Apoteket rekommenderade, f you pollen!

Sen blev det lunch och kaffe på Sallys. 

Efter vi suttit där nåra timmar och Pija kommit sista timman, så gick vi till Balders Hage för att möta upp mamma. Hittade mkt fint jag vill ha...

Men det va detta, och skjortan + tabletterna + öronproppar.      1. Köpte teet jag gett till Fina & Paulette. Looovely.           2. Två olika ansiktsmasker från H&M, en med kol och en med choklad.          3. Min mascara för 100kr mindre! Plus en ny rouge som behövdes eftersom min gamla inte tyckte det va kul att resa.....

Kvällen blev icke-mys med katten