Antelope Canyon
På lördagen startade vi dagen tidigt, men bara vid 7am så det va ju inte sååå farligt ändå. Vi hade bokat en tour på Antelope Canyon vid 8:20 så vi skulle va där 30 min innan. Asså WOW! Loved it! Vi va bara 6 pers i vår grupp och vår guide va himla kul och bra på att fota.

Blev så mkt bra bilder att det va helt crazy
 
Och vår guide fotade massa åt oss oxå så det va fett nice! 
 
Bilden till höger visar hur Antelope Canyon ser ut från "ovan". Inget mer än en springa typ. Väldigt coolt. 
 
Tog lite selfies med dom andra i gruppen, alltid kul att ha! Väldigt rolig och lagom (lol) folk. Vi hade alltså touren med "Ken's Tours - Lower Antelope Canyon" - där kostade det bara $20 ist för $40 som på dom flesta andra ställena. Man fick även betala $8 var pga national park eller nåt. Men asså $28 (ca 250kr) för denna upplevelsen va SÅ VÄRT. Speciellt eftersom vi inte betalat nåt alls i Grand Canyon eller Horseshoe Bend! DO IT!
 
 Sen, efter touren som varade lite drygt en timma, åkte vi North West mot Vegas. Vyerna va så coola!
 
Ehm jag körde inte så mkt eftersom Amanda tyckte det va roligare än mig och vi kom fram snabbare då lol. Men jag körde efter vi stannat på en bensinmack och jag hade seriöst bara kört högst 5 min den dagen och då blev vi stannade av polis för fortkörning. Och asså jag hade kört lugnt typ hela tiden annars men precis den sekunden...klart. Så sen, 1000kr fattigare, åkte vi vidare mot Vegas. Polisen va ändå väldigt snäll så det va inte så spooky men ändå, ovärda $125.... 
 
VEGAS
Sen fortsatte vi som sagt mot Vegas och körde sicksack Arizona / Utah så fick va i lite olika stater. Efter jag kört en stund tog Amanda över, jag va allt lite skakis efter att ha blivit stannad, och fick köra oss in i Vegas. Från Antelope till Vegas tog det ca 4-5hrs. 
 
Vi körde längst strippen så vi kunde fota och se Vegaaas!
 
Vi åkte och hämtade Tina och Jessica som tagit bussen för att möta upp oss i Vegas. Sen åkte vi till vårt hotell, Monte Carlo, för att lämna våra grejer.
 
När vi lämnat våra grejer tog vi en liten promenad på strippen och gick bl.a. in i Ceasars och tittade sen på fontänen utanför Bellagio.
 
Sen va det dags att göra oss redo för kvällen!
 
Tog så mkt selfies och groupies (vem kallar det ens det?) så det är helt sjukt. Men här får ni bara några.
 
Jessica hade fixat så vi stod på lite olika gästlistor så vi kunde välja vart vi ville dra. Det blev XS där svenske Alesso skulle spela! Vi fick gå före massa köer även fast vi egentligen kom lite sent, och sen blev det 3 eller 4 säkerhets checkar (och stämplar) innan vi fick våra gratis-drinkar-kort och vi va inne.
 
 
Fortsatte med fler selfies och dans. Och kraschade även en bachelor party, så det va kuuuul
 
Vi delade på oss lite och Jessica åkte hem, Amanda & Tina gick över på efterfest och jag & Natalie knödde oss längst fram på Alesso och dansade och hade det amazing!
 
Vid 4am drog vi oss ut för att beställa Uber, fick även en amazing vattenflaska - life!. Sjukt bra kväll ändå!