Måndag
I måndags så sprang jag runt och försökte få ordning på mina jobbtider eftersom det hade strulat lite. Slutade iaf med att jag fick hjälpa till på fritids med spel och målande. Helt ok.
 
När jag kom hem blev det kaffe och Snapchat. Dom här lådorna med rosor har kommit upp flera gånger på Insta så jag tänkte det kunde "va kul" att se vad dom faktiskt kostade. Asså man vet ju att rosor är dyra men äääääärligt. En låda rosor för nästan 2000kr. Eh värt... (Men jaa, fint är det ju!)
 
På kvällen blev det även ÄNTLIGEN Skam <3333333
 
Fick bli lite spelande på SKAM-quizet sen med såklart. Och GG och majskolvar. Life's good.
 
 
Tisdag
1. Hahahha.               2. GG är livet just nu.          3. På tisdagen va jag på en ny avdelning. Började med att jag kom in och fick sitta med när barnen vilade och lyssnade på Bamse. Gött.
 
Dagen fortsatte att va bra! Även när jag kom hem till marsipangodis, kaffe och GG.
 
Japp. Gött.
 
 
Onsdag
På onsdagen jobbade jag på fritids igen. Dom hade haft påskbord och hade så himla mkt kvar så dom skickade in mig i matsalen för att äta lite haha. Verkligen sjukt gott!
 
1. Accurate.        2-3. Sen blev det ritande, kaffe och storfritids.
 
Alltid kul att lyssna på när barnen diskuterar "vuxna saker". Kom hem och fick skrapa skålen från kokostoppar mmmmmmm.
 
Ber om ursäkt för alla mina Snapchat-selfies. Men det är ju en så stor del i mitt liv så känns konstigt att inte dela med mig av dom. Hahah
 
På kvällen på onsdagen åkte vi hem till kusin Anton för att fira honom.
 
 
Torsdag
Va på förskolan igen på torsdagen. Pussel, dega och läsa. När jag kom hem blev det TBBT och kladdkaka.
 
Sen började det kaosiga med att försöka söka in på skola.... Och även att försöka få hjälp att översätta min college-utbildning. Kunde iaf fortfarande logga in på CSMs hemsida så det gjorde allt väldigt mkt smidigare.
 
Va även smidigt för ny tog jag tid till att scanna in alla betyg osv så dom finns digitalt nu med! Sen klickade jag på "Ansök". Så himla scary. Nu ska man bara vänta flera månader för att se om man ens kommer in... Aja, vad som än händer så blir det säkert bra.
 
Amanda ringde och förengångskull så funkade det faktiskt med the connection. Yay! Så vi pratade en stund om typ allt. Saknar henne.... Tittade pÅ TBBT för att glömma att va ledsen haha.
 
1-2. Snaaaapchat.            3. Haha ändå bra att jag köpt olika nyanser så det blir fint när som står bredvid varandra.
 
1. Hahahahaha åh bästa.              2-3. Började titta på 13 reasons why för att se va hypen va about. Blev fast. Ofc liksom.
 
 
Fredag
1. Såååå bra!             2. True that.           3. Hahah, läskigt hur sant detta är.
 
Tackar Siri för hjälpen att namnge alla sånger jag inte kan leva utan.
 
På långfredagen va det ju dags för släktkalas för Forsbergs! Päronen va taggade!
 
Kooooolla va fint
 
Fick en himlans massa nice grejer. Väldigt nöjd!
 
Tack tack peeps!
 
Efter släkten åkt så blev det mer 13 reasons why.... Såklart hehe. 
 
 
 
Lördag
1. Jaaa.               2-3. Jag tvingade in mamma till Göteborg för att köpa tallrikar jag hittat på Lagerhaus. 
 
Blev lite annat oxå... Men nu har jag iaf tallrikar, assietter, skålar, champagneglas och en hushållspappershållare. 
 
När vi kom hem igen fick jag sms från mamma med "karta" till påskäggsjakten.
 
Så det blev påskgodis och SKAM.
 
På kvällen åkte jag och Rebecka till Jennies stuga i VB för att grilla och ha det gött med folk.
 
Dom körde Mästarnas Mästare...
 
....och det va minst sagt roligt att titta på hahah.
 
Som sagt....
 
Väldigt rolig kväll!
 
Fick ju bli lite te för att värma upp mig innan sängen. Och såklart ett till episode av bästa serien.
 
 
Söndag
1. Tittade klart på 13 reasons why och blev sur på slutet (verkligen inte lika nice som hela seriern...). Men oj vilken bra serie!!!        2-3. Hahah ja.
 
På söndagen passade jag även på att rensa bland mina "viktiga papper" och hittade massa härliga grejer hehe.
 
Som sagt!