Torsdag 9 februari : Slappardag & häng med Santi
Haha tog ikapp lite sömn. Har ändå tyckt att jag sovit väldigt bra på soffan men det är väl alltid annorlunda att få sova i en säng i ett eget rum. Skönt va det iaf! Vädret sög första dagen tillbaka...
 
...men det va verkligen bara skönt! Då kunde jag titta på tvserier, mysa med hundarna och bara ha det gött.
 
1-2. När Anton kom hem från skolan hjälpte jag honom sätta på ett nytt asdyrt sticker på sin dator, älskar att jag är goals för han haha. Min lilla extra-lillebror <3                3. Efter familjen början sin trip upp till Oregon pga en begravning så hade jag huset för mig själv (hela helgen!). Så jag satte mig vid datorn och började fixa en fotobok från resan. Hade fått en gratis-bok-grej på flyget.
 
Sen på eftermiddagen/kvällen kom Antons kompis Santiago och lekte chaufför för kvällen haha. Vi åkte till Safeway och köpte lite grejer jag behövde/ville ha i helgen och sen åkte vi till en riktigt nice burger-ställe i Rwc.
 
Efter det åkte vi tillbaks hem till huset och tittade på film. En komedi med Adam Sandler, brukar inte gilla honom alls men filmen va faktiskt ändå rätt bra! Sen när Santi åkt hem igen gjorde jag te och tittade på SKAM haha. 
 
 
Fredag 10 februari : Promenad i solen och middag m.m. med Alyse
Tog sovmorgon igår igen, väldigt skönt. Men vid typ 12ish, efter jag pratat med folk hemma, så gick jag ut på promenad där jag brukade gå när jag bodde här. Verkligen fint!
 
När jag kom tillbaks gjorde jag en avocado-macka och satte mig ute i solen och hade det gött. Sen blev det lite cereal och SKAM.
 
Och typ vid 5pm kom Alyse och hämtade mig för vi skulle ut och käka middag. 
 
Det blev amazing Gyu Kaku! Allt där är verkligen så himla gott! Och eftersom vi beställde in lite olika grejer och delade på det så blev det typ bara lite drygt 100kr, japp!
 
Efter middagen åkte vi till Burlingame och köpte Tpumps innan vi åkte ner till Stanford för Alyse ville kolla i en affär där nere. Kan hända att vi tog en kik på brudklänningar oxå haha....
 
Innan hon släppte av mig stannade vi på Safeway och jag köpte på mig lite mer grejer jag behövde och verkligen inte behövde nu i helgen. Sen hade jag en go kväll med sista avsnitten av SKAM (igen).