Fredag 3 februari : Lexis show
Frukost, Facebook-spel med Lexi och FaceTime med farmor (haha många f där)
 
Netflixade innan jag tog en Lyft till Lexis skola/danssal.
 
Där skulle jag visst hjälpa till med ljud och ljus på en show haha. Det va dock mest bara klicka mellanslag och täcka för projektorn, men lite kul att va med iaf!
 
Lite udda show, men kul att få se Lexi dansa igen.
 
Tog lite bilder så klart! Sen åkte vi hem och käkade glass och tittade på tvserier.
 
 
Lördag 4 februari : Shakespeare & Punahou Carnival
Startade helgen med selfie-moment haha, Snapchat-filter är ju ändå så nice.
 
Sen åkte jag till teatern som finns på UH campus för att titta på en Shakespeare play som Lexi behövde se för en klass hon tar. Den va riktigt bra faktiskt, galet rolig men lite jobbigt lång bara. 
 
Snapchat när vi väntade på vår ride.
 
Vi stannade på Panda Express och käkade innan vi åkte till lägenheten och gjorde oss i ordning...
 
....för vi skulle på karneval!!! Wooho! En gång om året och jag råkade va här!
 
Vi stod i kö i 2hrs till en ride sååå va inte superkul direkt tyvärr men turen va faktiskt typ värt det haha. Skrek hela vägen och svimmade nästan hahahah. Lexi skrattade åt mig hela riden hehe. Michael vann en nallebjörn när vi andra väntade i kön, yay!
 
Sen sprang vi och köpte mat för typ alla våra credits vi inte kunde få tbx. Eller jaa, Michael spelade lite till....
 
...och vann oss varsin nalle!! Aubreay försvann när vi fotade haha, men han vann iaf 3 nallar!
 
Hade en liten photo shoot efter vid the apartment sen tittade vi på månen från sovrumsfönstret. Bra lördag!