Söndag 1 januari
1-2. Åkte till kyrkan på fm med familjen Gilman. Föräldrarna går till en ny kyrka nu, Abundant Church i Mountain View. Den va verkligen nice. Asså sången!! Som att gå på gospelkonsert.          3. På kvällen åkte jag med familjen till några vänner, dom som va hemma hos Gilmans på middag dagen jag kom hit. Det blev ändå kul och väldigt god mat! Lexi hade nya-ish byxor så hennes händer såg sjukt hemska ut, såg ut som dom frusit.
 
Måndag 2 januari
Igår åkte jag och Lexi till Hillsdale, mitt älskade Hillsdale! Vi köpte choklad (och fick massa gratis-bitar!), köpte grejer på Victoria Secret´s rea, provade fula kläder på Forever 21 och jag köpte två nya Hawaii-klänningar, en choker och nya solbrillor. Nöjd!
 
Efter shoppingen åkte vi in till San Mateo och vi skulle gått på bio men det va slutsålt nu under the holidays, så vi gick ut och käkade sushi som va asgo ist. Wyatt kom dit och räddade oss oxå eftersom vi hade så himla mkt mat kvar haha. Sen åkte vi till Safeway och hyrde en film + köpte glass! Mysig kväll med mina Gilman-syskon <3
 
Tisdag 3 januari 
1-2. Rätt deppig dag när jetlaggen äntligen försvann, men då mådde jag piss av allt annat. Så vi gjorde inte så mkt allt. Familjen åkte på lunch men jag stannade hemma och pratade med Amanda och bara tog det lugnt. Vi hade en vanlig Emilia-Lexidag helt enkelt!         3. Shoppingen från Hillsdale. Två fina tunna klänningar, VS-trosor och lite annat som sagt.
 
Onsdag 4 januari
Selfies när jag väntade på att Lexi skulle bli klar. Man får ju använda tiden ordentligt liksom, haha!
 
Vi åkte in till Burlingame och köpte jougert med äckligt turkiskt kaffe. Jougerten va iaf god, som vanligt!
 
Sen åkte vi och fixade naglarna med en asnice groupon-kupong så vi fick manikyren för mindre än 200kr. 
 
Sen åkte vi hem och slappade.
 
Sen kom Wyatt in i Lexis rum och frågade om vi ville åka till In N Out, ofc liksom!
 
Så den dagen avslutade vi på In N Out och sen med chill och prat i Lexis rum.