Då kör vi min resa nu då!! Jag har gjort en ny kategori för denna resan oxå "Hawaii & Cali -17" fick den bli kallad, även fast jag ju egentligen kom hit 2016. 
 
Torsdag 29 december
Åkte den mest ovärda flygresan ever typ. Göteborg -> Stockholm -> Köpenhamn -> San Francisco... Men men, jag hann med alla flyg så det gick la bra ändå. Definitivt värt 3000kr haha. Hade inte lyckats få nån bra sittplats denna gången, så satt på mittenplatsen i mittgången typ längst bak. Men det gick bra det med! Trevliga människor jag satt med så det blev så bra så. Snubben till vänster fick hjälpa mig öppna mitt näsdukspaket sååå ja hahah.
 
Va så galet trött när jag kom fram eftersom jag då bara sovit ca 30 min (om ens det) på typ 20 timmar. Jag bev välkommnad av en glad och kall Lexi som vant sig vid Hawaii-vädret alldeles för snabbt haha. Gilmans hade bjudit in en familj på middag kvällen jag kom dit och det kändes lite jobbigt först, men dom va så himla mysiga och roliga så det va bara ett väldigt bra sätt att hålla mig vaken. Plus att sen när jag inte klarade av att va vaken längre vid åtta så kunde Gilmans fortfarande umgås med sina vänner utan att det kändes som att jag lämnade dom haha.
 
Fredag 30 december
Min första dag i landet så hade vi en slapp morgon och det kändes typ som att jag aldrig lämnat. Wyatt, Lexis lillebror, va hemma över jul. Han går på college borta på New York-sidan så det va kul att jag kunde pricka in att va här nu så jag fick träffa honom oxå. Savana, Lexis storasyster, har flyttat till en lägenhet i San Mateo men vi har setts typ varje dag ändå nu eftersom det som sagt är the holidays. Men nu bor jag hos Lexis föräldrar (Bobbie & Jeff) i ca en vecka.
 
1-2. Vi lagade lite lunch innan vi skulle åka ut i.....      3. SOLEN!! Aaah!
 
 Jag och Lexi åkte till Target så jag fick köpt lite grejer och sen åkte vi och köpte vår älskade Froyo på vårt standardställe i Redwood City <3 Åh! Förra gången jag var i USA så missade jag ju Lexi i Bay Area, vi såg "bara" på Hawaii, så det har vart så himla nice att kunna umgås på våra vanliga ställen nu.