Tisdag 10 januari : Flyga till Hawaii

1-2. Gick upp 5:30 för att få skjuts av Ron till SFO.             3. Beställde pick-up på HNL så jag slapp leta Uber där. Skönt!            4. Lämnade såklart Tack-choklad till McPeek-Bechtold.

1. FTade med Elvira på flygplatsen, eftersom jag kommit igenom tullen och allt så himla fort. Sjukt ovanligt, men nice!           2. Köpte även kaffe för att försöka vakna till lite, vilket va korkat eftersom en poor dude satt bredvid mig och behövde resa sig upp varje gång jag gick på toa. Sorry! haha          3. Helt okej att lämna detta

Tittade igenom massa bilder jag hade på mobilen, gick från ca 100mb ledigt till drygt 5gb. Niiiice.

1. Louise la upp bild på min tatuering, kul!        2. Coca Cola & äckliga chips. Whoop whoop.        3. Så himla skönt att ha detta väntandes på mig asså. Verkligen värt pengarna. Flyget va en timma sent och sen tog väskorna massa tid så det va amazing att ha en bil som väntade (dom får en flyg-nummer för att hålla koll när dom ska va där).

1. Vaaaaarmt.           2. Trevlig men tyst driver. Men rätt skönt ändå, och skulle ju bara typ åka en kvart.         3. Kom fram till Lexi med denna utsikten. Okejdå.

Satt på deras balkong och bara njöt av livet

Fick även njuta av denna amazing solnedgången!

1-2. Vi gick ner och köpte glass, ofc. (Vi försöker se gravida ut, don't ask why)           3. Och sen tog jag en Uber till en Kmart där jag skulle möta upp Crystal, som bor på Ford Island.

Barnen va lika excited som mig. Så himla nice att ses igen, trodde ju verkligen inte det skulle hända så snart!!

Onsdag 11 januari : Ford Island

Vaknade på Ford Island (visar hur det ser ut längre ner) av Morning Colors men låg kvar och göttade mig ett tag innan jag gick ner och hade frukost med familjen.

Barnen är home schooled så dom har en himla massa coola böcker, som denna boken där man både lär sig om bibeln och lär sig skriva.

Vid lunch åkte vi till en butik där Crystal har jobbat lite. Hon får sjuka discounts så vi passade på att shoppa lite hehe.

Efter det blev det lunch på typ Down to Earth, nice sallad med en lila potatis...

När vi kom tbx ville barnen visa mig ett stort träd dom har på ön. Väldigt coolt! Och stort! Sen tyckte dom även att jag skulle försöka klättra upp, so yeah...

Inte det lättaste eftersom jag inte va lika liten och smidig som barnen.

Och att jag även va typ livrädd hela tiden haha.

Men jag klarade det!!

Sen skulle man ju bara ner oxå..... Alternativen va svinga sig i en lian eller åka ner på en träd-pole, som en brandman. Yay.

Men till slut kom jag ner!! Och då gick vi och hämtade hunden Duke för att gå på en promenad. Älskar verkligen hur det ser ut som kulisser.

När vi kom tbx blev det ofc lite Snapchat... Hehe

Och på kvällen kom ett par och hälsade på Crystal & Will så då tittade jag och barnen på film och åt popcorn.