Onsdag 18 januari : Fm med Keisha & ring-making på em
Vid 9 kom Keisha och hämtade mig och vi åkte till the Mermaid Cave men tyvärr så va tidvattnet lite för högt plus det va mörkt så vi åkte vidare...
 
....till en military beach som va helt amazing!
 
Försökte skriva/måla fina grejer i sanden, gick sådär haha.
 
Sen åkte vi hem till Keisha och åt lunch innan hon skulle till jobbet. Då gick jag hem (ca 3 min från hennes hus!). Efter familjen åkt iväg på em gick jag till affären och köpa "middag" haha. Käkade även lite grejer dom hade i kylskåpet och tittade på Once Upon a Time.
 
När familjen kom hem på kvällen fixade dom mina ringar!!! ÅH!
 
Vänster hand = hem (fönstret) och höger hand är sen tidigare Hawaii (vågringen jag köpte förra gången).
 
Snapchat ofc.
 
Vi gjorde en ny glasstårta som vi skulle ha med till grannen Emmas bday dagen efter.
 
1-2. Tittade i American Girl doll-tidning. Det finns verkligen allt till dom dockorna!             3. När Elvira försöker dissa mig (vilket iof va sant..) och failar själv oxå hehe.
 
Haha asså åh!
 
Fixade klart den sista ringen
 
Så himla nöjd!!
 
 
Torsdag 19 januari : Chill dag hemma & bday-kalas
Började dagen med en croissant med ost och skinka och sen lite FaceTime med la familia.
 
Sen fick jag lära mig virka (heter det på svenska va?). Så gjorde en fotlänk som matchade mitt nagellack haha.
 
Sen blev det lite photo session med ringarna.
 
Jacob hade skola mitt på ön så jag och Damaris åkte och hämtade honom och såg allt möjligt konstigt på väg dit.
 
Hade köpt med mig godispengarna (som är äckliga och känns som att man äter papper). Barnen tyckte det va kul iaf!
 
På kvällen kom äldsta dottern Sophias kompis över på middag, även fast Sophia inte va med. Då gjorde Josh en ring till henne oxå, så nice!
 
Sen hade vi frisörsalong. Abraham fixade tofsar och Priscilla lärde sig fläta!
 
Sen gick vi över till grannarna för att fira Emma!
 
Hon fick en himla massa American Girl Doll-grejer. LYCKA
 
När vi kom tillbaks hem så byggde vi ett fort eftersom jag lovat Abraham det för några dagar sen.
 
Typ lyckliga! Fick även en fin pendant gjord av trasigt porslin.
 
 Skuggfigurer och ghost stories i fortet. Sista dagen och kvällen hos familjen Fryer va en success!
 
Nu är jag nere i Waikiki hos Lexi. Pappa James skulle ner hit för jobb så då skjutsade han mig, alla är så himla snälla. Får se vad vi gör idag eftersom Lexi är på väg att bli sjuk och jag gick upp 05... Men vi ska nog iaf gå ut och käka ikväll typ, blir nice :)