Julen 2016

Publicerat i: Allmänt
Då kör vi inlägget med juldagarna nu då! 23-26 december är hardcore jul för familjen Forsberg.
Here we go:
 
23 december - Lilljul
Firade lilljul med familjen och det va mysigt som vanligt. Börjar ju bli rätt stor skillnad på jularna nu eftersom, chockerande nog, så är vi vuxna. Typ iaf haha. Men men, riktigt nöjd med det jag fick!
 
 
24 december - Julafton hos Mike & Ping
På julafton åkte vi till Mike & Ping för att fira jul med pappa-släkten. Mkt som ändrats där nu, Anton & Lisa va med Lisas familj (nu när dom är förlovade!!) och det va första julen utan farfar... Men jag tyckte ändå att det kändes som att alla tyckte det blev en mysig kväll, det tyckte jag iaf.
 
Galet va mkt godis man äter på jul asså... Fick mitt favoritgodis även detta året, Kerstin är ju verkligen gulligast! 
 
 
25 december - Juldagen
På juldagen brukar vi ju alltid åka till Nygatan och käka nåt som inte är julmat, det va likadant detta året. God mat, efterätt och kul med julklappsleken.
 
 
26 december - Annandagen
Sista dagen av julfirande är annandagen då mamma-släkten med nästan 30 pers samlas. I år va vi hemma hos oss och det blev riktigt mysigt.
 
Åh, kusiner <3 Nu börjar ju även mina småkusiner bli stora men tackolov så fortstätter dom "ge mig" några nya iaf ;) Här blev det visst dom tre yngsta, Leo, Alvin och nyaste Clara!
 
BRA JUL!