Juli

Publicerat i: Allmänt
Sååå, tror jag kommit på det bästa sättet att lägga upp lite från månaderna jag inte bloggat. Vilket alltså är sen juli....? Wow. Aja, det har var en skön och behövlig paus. Men nu kmr jag iaf lägga upp lite random bilder från en månad i taget, juli blir ju lite kortare eftersom jag redan hade gjort till v.28. Kommer inte skriva massor eftersom jag knappt ens kommer ihåg haha.
 
1. Jobbigt jobb osv. (Linda solar helst i skuggan/under en filt).       2. Jag och farmor åkte och letade tyg till klänningen jag hade på Jennies bröllop.       3. Det blev käk på Jensens oxå ofc.
 
En helt amazing sommarkväll med min fina vän! Ingared levererande asså. Åh så himla nice att jag fick ha henne hemma typ hela sommaren!!
 
Sååå jobb igen då. Jag jobbade ju som personlig assistens för Linda typ hela sommare, jobbade några dygn i veckan där. Just denna dagen va lyxig då vi jobbade dubbelt så att vi kunde gå till stranden och ha det gött. Bror kom och hämtade sen när jag jobbat klart.
 
Även fast jag jobbade rätt mkt så hade jag vissa dygn off work så då passade jag på att slappa men oxå att umgås med mina fina vänner. Rebecka och jag åkte in till Göteborg och satte oss på Bar Himmel och hade det riktigt gött!
 
1. Stranden som typ blev "våran" i VB. Nästan inget folk och inte långgrunt och jaa, bara allmänt nice.     2. Så himla nice att ha denna hemma som sagt. Åh saknar!        3. Jobb innan Lindisen vaknat = TV.
 
1. Mindre nice... Jobbade dubbla jobb i några veckor och det va minst sagt intense. Men oftast så funkade det väldigt bra.         2. Yay Alingsås!! (Vi gillar olika)         3. Hahah bästa att farmor är så kort.
 
Farmor hade fått en inbjudan till bio across the street. Vi fick komma och se Tarzan med grannarna, i den nya mini-salongen! Mysigt och ändå bra film.
 
Efter filmen åkte vi ner till Playan och tittade på solnedgången och farmor övade på selfies hahaha. Åh, älskar min familj, släkt och vänner så himla mkt!!
 
Lunch med Amanda på stan och jobb. Mormor kom på besök, men thai! Sen gick vi hem till mormor där Linda fick höra när mormor spelade gitarr.
 
FaceSwap med la familia. 
 
En fin sommardag (cheesy...) åkte päronen, farmor och jag iväg till Skärhamn där vi först gick på loppisar. Mysigt! 
 
Och sen gick vi på en utställning med Disney "Art of Storytelling". Riktigt bra!! Så himla kul att få se the original sketches med notes osv. 
 
Sen gick vi runt lite i fina och mysiga Skärhamn.
 
Avslutade juli månad med en fika på Brobacka med denna fina tjejen som i månaden efter blev fru.