November

Publicerat i: Allmänt
1. Började november med regn och en fin solnedgång på jobbet      2-3. Vi fick även syn på den här amazing NG-gruppen i en skolkatalog. Smart!!
 
1-2. Jobb       3. Fick en bild från Amanda på vår lilla fina bild. Miss you!
 
1. BRA!       2. En sån där dag man kände sig fin.         3.Åh, mysis. Saknar dig.         4. Pappa fixar matlådor till moi. Bortskämd
 
1-3.Fikamys hos farmor.           4. Nedräkning till en vecka i solen
 
1. Gick till Ekstedts och fikade med ett gäng efter kyrkan. MYS!    2. Hittade den här amazing bilden på min far.     3. Haha åh saknar detta. Hade en liten "lucka" under min datorskämr på jobbet och där kunde Andreas skicka över godis eller tuggummi ibland. It's the small things in life.              4. YAY
 
1. Fiiiilter <3         2. Usch, va så nervös.         3-4. Fotade personalen på jobbet.
 
1. Jag och min fina chaufför Tina            2. Hahah mogen är man         3. På Foto Norden samlade vi på koppar haha. Julia med sin fångst
 
Deprimerande. Va sur hela dagen
 
1. Asså wow!        2. SÅ ARG. Hata Västtrafik.            3. Meeeen tack o lov så finns Starbucks där för mig
 
1. Farsdagspresenter          2. VB          3-4. Fika hos mormor & morfar
 
1. Haha farmor.        2-4. Redo för resa! Resan får bli ett eget inlägg det med. Så bilderna nedan är slutet av november
 
1. Den här väntade när jag kom hem. Tack mor och far!!      2. Och på jobbet väntade en ny bakgrundsbild haha.   3. Och massor med kaffe
 
1. Men wow!          2. Gosis.             3. BÄSTA
 
Hade köpt lite smågrejer som blev en adventskalender till min fina farmor. Hon har gjort paketkalendrar till alla oss fyra barnbarn i ca 20 år av mitt liv, så nu kände jag att det va dags att ge tbx! Sen va det ju inte direkt tråkigt att fixa med det heller hehe.
 
Yay! Jag skrev små meddelanden bak på alla nummerlappar.
 
1. Den här solnedgången slog alla andra. Asså WOW!              2. Klippdags hos fina Rebecka.          3-4. Haha jobb
 
1. Iiiih!!             2. Men åh               3. Usch
 
Första advent = tomteparad i lilla Alingsås. Efter paraden blev det Jonas Helgesson i kyrkan. Väldigt bra!
 
Jobb:    1. Lite julfeeling iaf              2. Suck. Och när Martin slutade gick jag över på bokning igen.              3-4. Haha well jag hittade Erik!
 
1. Martin fick ju såklart oxå ett minne med några av sina fina snapchatbilder.           2. Bild från när vi fotades på jobbet             3. Cecilia and I. Snygga ohja           4. Haha Julia
 
Cecilia och jag gick till Beyond Retro för att köpa jultröjor. Väldigt kul! Hittade både en crazy och en lite mer normal haha. Nöjd!
 
Väldigt bra november med resa och allt.