On track

Publicerat i: Allmänt
Då så! Nu är denna lilla bloggen äntligen on track igen. Jag har ett inlägg med bilder från min resa typ redo, och sen ska jag försöka lägga upp nåt inlägg varannan dag kanske. Kan bli varje dag, men jag kmr inte lägga för mkt tid på det :)
Jag har verkligen behövt den pausen jag fått nu eftersom jobbet har vart crazy hela hösten, och egentligen sommaren oxå. Plus att jag inte känt att jag har hittat på tillräckligt mkt grejer för att det skulle bli kul att läsa min blogg haha. Men nu kände jag att det va dags att börja igen eftersom det är så väldans kul att läsa allt sen, så jag får erkänna att jag gör det mest för min egen skull nu... Men, jag har förstått (och sett på statistiken) att jag har en hel del tappra läsare som faktiskt har vart duktiga och tagit en kik på min blogg då och då för att se om det hänt något. Och nu så!
Nu finns det så många som 10 inlägg att läsa ikapp. Det är mest bilder men med nån kort bildtext så man ska kunna förstå.
 

Nu kör vi 2017!!!