Måndag
På måndagen plockade jag med mig lite blommor från VB innan jag åkte in till stan för att gå och säga hej till farfar. Ställde blommorna i en mugg jag köpt. Blev väldigt mysigt faktiskt!
 
Sen gick jag bort till Maxi för att möta upp Elvira. Men på väg dit så protesterade mina fötter rätt rejält... Så vi gick in och köpa nya skor haha. 
 
Det blev ett par sneakers, vilket jag letat efter ett tag, och mina räddare i nöden! Allt kostade 550kr så det kändes rätt nice. 
 
Sen köpte vi med oss sallad och satte oss vid Gerdsken i det härliga vädret.
 
När Elvira behövde gå till jobbet gick jag hem till mormor och morfar och hängde. Efter dom spelat sin obligatoriska omgång Rummikub lånade jag med mig mormor på en glass på Ediths kök. Mysigt!!
 
Hämtade även ut paketet från Lagerhaus. Iiiih. KOLLA KAKTUSEN!! Så himla liten <3
 
 
Tisdag
På tisdagen va jag mindre taggad på livet.. Men det va varmt och jag hade mina nya tofflor så det gick bra. Hade även bara 4 dagar kvar på förskolan i VB.
 
1-2. Standard frökenfika.         3. Kom hem och tittade på "Touch" och åt jordgubbar.
 
Och sen bästa avocadomackorna!
 
 
Onsdag
Onsdag betydde midsommarfirande på jobbet. En kollega hade köpt med sig tårta till oss oxå. Lyx!
 
1. När barnen är smartare och mer pedagogiska än mig.          2-3. Fick gå hem på lunchen så då blev det sola.
 
När jag va tbx på jobbet fortsatte jag sola, haha japp jobbigt jobb ibland. Sen dansade vi lite och hade en mysig dag.
 
1. Heheh ja.           2. När en skitsnygg kille är med i bakgrunden av HIMYM.            3. Åh. Alla dessa sms-konversationer i SKAM.
 
1. Kolla vilken söt kusin jag har!!           2-3. Och vilken bra mamma jag har!
 
 
Torsdag
På torsdagen levde jag på kaffe, som varje dag. Men vi fick även över glass efter vi firat ett barn så då fick jag en Frozen-glass som matchade mitt nagellack. Life's complete. 
 
1-2. Åh mitt jobb <3            3. ÄRLIGT?! Orkar inte ens kommentera..
 
På kvällen FTade jag Rebecka för att få hjälp med val av midsommarkläder haha.
 
 
 
Fredag
"Städade" mitt rum och kollade väderleksrapporten en sista gång.
 
Sen gjorde jag mig i ordning för att sen åka in till stan för att hämta upp mina kompisar. Vi tog en sväng på Maxi för att köpa det sista till firandet. Sen stannade vi även till vid vägen för att plocka blommor till midsommarkransarna.
 
Haha fokuserade. Kul att allas kransar blir så olika ändå! Men lika fiiiiina.
 
Vid 13ish gick vi bort till stället i VB där midsommardansen skulle va. Det va en hel del av mina förskolebarn som va där men det blev lite lagom med folk ändå. 
 
Kul hade vi iaf! Hahah
 
1. Baaaabe         2. När vi kom hem så började vi fixa med maten men vi pollenallergiker tog en paus efter allt dansande i gräset.         3. Mkt på g!
 
Först åt vi riktigt go sallad och tårta med lite Kahoot.
 
Efter nåra timmar blev det grill. Sjukt nice middag sen asså! Men alldeles för mkt mat... 
 
 
Lördag
På lördagen spenderade jag "morgonen" med att städa och ställa i ordning allt. Även fast man städar under kvällen så är det alltid en del kvar på morgnen efter. Men när päronen kom hem så va det allt städat och fint ;)
 
Eftersom lilla mor fyllde år så gjorde vi i ordning lite av det som va kvar av maten från midsommar och åt det innan vi firade henne.
 
Matchande paket, ofc.
 
Bästa presenten va absolut denna ryggkliaren hon fick av mig!
 
Den va iaf den mest otippade presenten haha.
 
Sen på kvällen tittade jag på Fast and Furious 8. Helt okej men inte amazing. 
 
Efter det va det dags för det sista SKAM-klippet ever. Usch. Tkr la det va sådär, lite för lyckligt haha. Men det blev ändå lite tårar och i det stora hela va det ändå ett bra avslutande avsnitt.
 
 
Söndag
 På söndagen åkte jag in till Alingsås för att fika med Jonatan som va på besök från Örebro. Vi satt på Nygrens och snackade i några timmar innan han drog till Gbg för Coldplay-konserten. Då åkte jag hem och åt vattenmelon (?) och kollade på film haha.