Då ska vi se... Idag va jag och droppade Lexi på flygplatsen för hon ska åka vidare i Europa. Men om en vecka syns vi i Paris! Anyways, det har ju inte vart sådär superbra uppdatering här så jag ska försöka bomba nu i några dagar. 
 
 
Måndag
Taggad på livet på morgonen...
 
Sista dagen på VB-skolan. Åh, jobbigt att säga hejdå till denna fina arbetsplats! Fina barn, fina kollegor och bara allmänt lovely skola. 
 
Sen när jag kom hem så gav min kropp upp helt och jag fick bihåleinflammation igen och även lite härligt illamående. Tittade igenom bilder från midsommar för att må lite bättre! Så himla bra dag!
 
På kvällen åkte jag och mamma och plockade smultron. Visade sig att det va exakt ett år sen vi gjorde precis samma utflykt haha. Så sjukt!
 
Och åh så fint nere vid vattnet. Älskar mitt VB <3
 
 
Tisdag
På tisdagen åkte jag med bror in till Alingsås för att jobba dygn.
 
Vi mötte upp Rebecka och gick en sväng till Tallhyddan. Mysigt och himlans nice väder!
 
Efter lunch chillade vi ute på hennes balkong och hade det allmänt gött.
 
Så himla drömmigt jobb ibland! Passade även på att prata med Lexi och försöka planera lite för hennes resa.
 
Tittade på Arga Snickaren och älskade köket dom fixade!
 
 
Onsdag
Vaknade på jobbet och gick sen för att äta frukost med Elvira. Soligt och väldigt mysigt!
 
1-2. Sen tog vi en sväng på stan och jag spontanköpte ett tidsningsställ jag tittat på tidigare.       3. Ed Sheeran släppte även datum för sin tour!!!!!
 
Köpte en jumpsuit och en skjorta på Gina. Sen blev det lunch på Sallys med Josefine. Himlans mysigt det med!
 
Älskar alla dessa svenska och Alingsåsiska saker!!
 
Efter det blev det ett besök hos sjukgymnasten för min svanskota/ländrygg. Det gick bra! Sen drog jag till Rebecka och va social....
 
På kvällen va det dags för Sommaronsdagar i Alingsås!
 
1. Bra gäng.          2. Farmor va snäll och skjutsade hem mig eftersom jag hade väska från jobbet med mig.           3. Taggad igen.
 
 
Torsdag
Åkte med bror på torsdagen igen för då skulle jag jobba dygn! Tittade på Grey's och satt såklart och grät...
 
Även Bygglov va ju himla bra!! Åh så fint!
 
Gick på promenad innan vi käkade lite middag. Lyxade till det med broccoli och ugnsbakad lax. Mmmm
 
Tittade på en dokumentär om Michael Nyqvist </3
 
En sån där mysig och bra kväll!
 
 
 
Fredag
Gick till Rebecka när jag slutat jobbet. Hon va inte glad att jag kom dit så tidigt sååå vi chillade ett tag först haha.
 
Sen blev det frukost och klippning.
 
Efter jag vart hos Rebecka ett tag gick jag till farmor (och Pija) på lunch. 
 
1-2. Hahahah ja            3. STARK (tack farmor)
 
När jag kom hem blev det Skönheten och Odjuret en gång till. Så himla snygg!!
 
 
 
Lördag
På lördagen åkte jag och farmor på dop för mitt typ kusinbarn. Så mysigt!! Fick även tid att använda min nya jumpsuit, yaaay.
 
Men kooooolla ba! Sötisar!
 
Efter dopet åkte jag hem och solade. Blev även ett dopp (första!) vid vår strand i VB.
 
Så fint!!! Efter doppet blev det film och kladdkaka!
 
Och jordgubbar <3333 Taggade lite för Hönö med. Perfekt väder ju!
 
 
Söndag
Jag och Rebecka åkte på morgonen för att hämta mina älskade String-hyllor!! SÅ NÖJD!
 
Sen fortsatte vi ut till öarna. Lite blåsigt...
 
Men så himla fint!
 
Ba kolla liksom! Så drömmigt!
 
Inte finaste frisyrerna dock
 
På eftermiddagen/kvällen åkte vi hem till Gustav och hans kompisar. Där fick vi god mat och härligt häng!
 
Sen på kvällen blev det nattmöte i ett sjukt blåsigt tält. Men väldigt bra predikan!