Hoppsan.... Visst lite dålig uppdatering här. Livet har bestått av galet mkt jobb så  om jag orkat göra nåt på kvällarna har jag inte prioriterat bloggen. Men nu kör vi ordentlig uppdatering! 
 
Måndag
TBBT och check på hur mkt jobb det blir...
 
1-2. Lika taggad på morgonen som på eftermiddagen. Hehe nä inte helt sant, även fast jag är trött efter att ha jobbat så är jag iaf mer pigg än på morgonen.               3-4. Någon som har en sån här soffa över? Säg till isf!
 
 
Gick med farmor till Telia för att köpa ny mobil (och skal) till henne! Fick även med mig lite marmor-grejer hem från henne som hon hittat på Vinden. Yaay!
 
1. Kom på att det var TVÅ ÅR SEN jag graduated. Helt stört.          2-3. Vi satte oss och åt paj och säkerhetskopierade hennes gamla mobil.
 
Meeeen det strulade ju såklart, men till slut så fick vi det att funka. Farmor fick betala mig genom marmor-saker och pill på ryggen. Helt perfekt!
 
 
Tisdag
På tisdagen var det jobb som vanligt. Film på vilan efter lunchen och sen spel.
 
När jag kom hem tittade jag på lite fina hyllor som kanske skulle funka i lägenheten.
 
 
Onsdag
På jobbet på onsdagen så ösregnade det. Barnen total-hatar att behöva sätta på sig regnkläder men när dom väl är ute så är det ju superkul att få leka i/med vattnet. Skönt att dom tkr det iaf.
 
Josefine snapade när hon va på BikBok eftersom dom har kollektion helt i min smak <3333
 
Efter jobbet åkte jag och pappa till Göteborg för att hämta ett nattduksbord jag hittat på blocket. Vi tog även en sväng på IKEA.
 
1. Så himla nöjd!!       2. Fin vän jag har             3. Hm....nästa kanske?
 
 
Torsdag
På torsdagen hann jag t.o.m få i mig en älskad avocado-macka på morgonen. Då är livet bra!
 
1. Pixlade bilder <33333            2. Duktiga dom är ändå. Finfina flätor.          3. På väg hem gick jag bredvid några tjejer som går på skolan och efter dom sagt hej frågar dom om när jag fick min första mens. Sjukt random men oxå så himla nice att dom faktiskt vågade fråga! Hur fnittriga dom än var när dom frågade haha.
 
Efter jobbet åkte jag in till stan för att leta studentpresent och äta med Josefine.
 
Vi sög verkligen på att äta sushi men det va kul och gott ändå! Efter vi hittat lite presenter gick vi genom fina, soliga Alingsås.
 
Och hem till Josefine för att slå in paket och skriva på kort. Köpte en blomma och kort till Rebecka oxå eftersom hon tagit examen nyss.
 
 
Fredag
Sjukt taggad på livet på fredagen haha. Men efter lunchen så hade jag, som sagt, fått lite mer energi så då rullade eftermiddagen på bra!
 
Sen efter jobbet började vi vår Student-runda. Först åkte vi till Alice!
 
Sen stannade vi hos Filippa!
 
Och vi avslutade dagen med en glad Einar.
 
Hehe jodå, han va lite taggad ändå.
 
 
Lördag
Asså internet. I love you <3
 
På lördagen kollade jag igenom farfars låtar igen och försökte välja ut vilka jag vill ha på min vägg sen. Verkligen inte lätt. Blev lite för mkt av en låt oxå... 
 
Men efter lite pizza och ett härligt bad så kändes det bättre!
 
 
Söndag
På söndagen var jag sjukt seg upp ur sängen.... Men hittade lite kul saker på internet igen. Asså "Chubby Chick" ist för "Shabby Chic" kan ju va det bästa jag sett!
 
1. TBBT <3          2-3. Men kolla hur fin min vän är!! Så himla stolt!!!
 
På kvällen åkte vi till Smyrna på Smyrna19 där Alingsåsarna typ tagit över. Kul och mysigt!