JAG VANN!!! :D

Publicerat i: Allmänt
OMG, OMG, OMG!!!! JAG VANN ATs FOTOTÄVLING!!! Helt sjukt! :D Så nu har ja 2000kr, en canvas på min bild som vann å kmr me i tidningen typ imon tror ja :D Naaaaaaaaaaaajs :D (Hoppas bilden inte blir för mobbad bara^^)
Kan verkligen inte fatta det här asså :P
Min dag: (ca tider :P)

12.00 Går upp, har legat å segat i nån timma ;)

13.00 Åt frukost ;)

14.30 Åt lunch (penne pasta med curry köttfärs med jornötter å banan...mmm!)

typ från 15.30-17.00 Satt vid datan å gjorde inte så mkt.

17.00-20.30 Va såååå nervös!!! Men lite mer saker i samma tid:

19.00 Det kom nåra söta monster, IFKare, AIKare m.fl. hem till oss å "bus lr godis"ade ;)
19.10 Åkte in till stan me pappa, mamma å Ludvig :)
19.25 Gick in på Ljungblads (ett café i Alingsås) med mamma som stöd ;)
19.35 En man kom fram å frågade om jag va Emilia, VINNAREN i ATs tävling
19.36 Jag blev total chockad när han sa "vinnaren" för ja hade bara hört (från AT) att jag skulle bli 1a lr  
2a. Men det fick ja inte säga lr skriva nånstans. Men att ja va me i dom 10 bästa stod ju i tidingen så
det visste ju alla ;)
19.38 Han (mannen) kom på att han hade försagt sig, antagligen när han såg min min ;) Å sa, ja nu försa 
jag ju mej. Men då vet du det :P
19.40 Jag ler aas stort å tittar på mamma :P Försöker att inte skrika högt av glädje :P
19.42 Vi hälsar på nåra fler. Bla. Per Karlsson som kom 2a i tävlingen :) Han var riktigt trevlig!
19.45 Vi gick upp å satte oss, efter vi hade beställt va vi skulle ha - det blev en chokladboll å en cola ;)
AT bjöd ;)
19.45-20.05 (kanske den tiden) Satt å pratade me Ljus i Alingsås folk å AT folk :)
20.10 Vi gick ut å ställde oss å väntade på våran tur.
20.24 Dom börjar prata om fototävlingen
20.26 Dom berättade vem 2a priset gick till: Per Karlsson
20.27 Dom berättade vem som vann: Emilia Forsberg :D Yeeeeeeeeeeey :D:D Å alla mina fans/släkt
klappade å skrek :D
20.34 Jag fick lämna rampljuset och säga tack massa gånger till till AT och LiA folk ;)
20.35 Alla mina underbara släktinger å kompisar som var där kom å kramade mej :D TACK!

Mamma fotade så det kmr lite bilder sen, men nu ska ja svara på alla som har skrivit grattis på facebook :D Detta é helt sjuuuukt! :D Yeeeeees :D:D:D * super glad Emilia *



Blev en lååååååååång lista ;) Men jaja :P