1. Igår när jag fixade min blogg. Blir så irriterad på att koderna inte vill samma som jag.      2. Härligt väder för Liseberg!      3. Åkband och expresspass för 3 åkturer, gött!       4. Så snygga och smidiga kartor. 

Mammas bild. "The gang" aka släkten. 

1. Galet god lunch!!       2. Hehe svensk lakrits ❤️        3. Jag tog en selfie.....       4. ....och pappa ville oxå. 

1. Usch. Balder ser verkligen ut som den ska ramla ihop när som helst.      2. Men vi åkte den ändå haha!       3. Fina bilder asså. 

Mammas bild. Lisebergsbanan!

Mammas bild. Efter Flumeride...

1-2. Kollar igenom bilder från min kamera, som alla möjliga hade idag haha. Härligt med långt hår...      3. Så roligt att morfar åkte!       4. Ni har jag käkat klämmackor och tittar på Pirates 2.

En väldigt bra dag på Liseberg med alla dom här!