Blä

Publicerat i: Mitt år i USA
Testade att göra sminkningen och håret för halloween till skolan + kvällen på fredag. Kändes rätt nice!

Fick mitt mail om att betalningen hade kommit fram så nu är jag officiellt med i PTK! Yay! Började kolla på alla länkar jag fick. Nice shop. 

Idag när jag vaknade gjorde armen ont och jag hade knappt kunnat sova nåt eftersom jag vaknade varje gång jag rörde armen eller försökte lägga mig på den. Blä. 

Jag åkte ändå in till mattelektionen men där mådde jag så sjukt dåligt. Kändes som att jag skulle brinna upp och va svimfärdig hela tiden. Hade online test på andra lektionen så tack o lov så kunde jag åka hem och sova. När jag va på väg till bilen ringde Leo och Jonte!! Åh så himla nice!

1. När jag vaknade typ 3hrs senare mådde jag bra och febern va borta!       2. Gjorde provet och fick 97/100 yay!          3. Sen har jag bara slösurfat. Gött