Onsdag
Började dagen med att vakna och att va nästan helg frisk!!! Hade lite ont i halsen men det va nästan helt borta. Ringde och bokade manikyr så vid 12 åkte jag dit och fixade röda naglar. 

1. Min stad är nice.        2. Åkte förbi Evernote.        3. Fulaste.        4. Efter manikyren åkte jag ner till IKEA

Där gick jag runt ich strosade och njöt av livet typ. 

Shoppade loss på mat/godis-avdelningen. Åkte sen hem och gjorde tack-presenter till mina favvolärare mina två år här. 

Sen åkte jag in och försökte hitta lärare, gick inge bra alls. Alla hade finals eller åkt hem....

Men jag va glad ändå och åkte hem och mailade mina lärare om att komma in ist. Roliga är dom!

Vid 5ish åkte jag till Speederia för att käka med Lexi. Kmr sakna dom underbara pesto-pizzorna❤️

1-2. Myntet alla Amerikanare tror är svenskt haha.        3. Men snygga?!

På kvällen åkte jag till skolan för att säga hejdå till min fotolärare som går i pension.


Torsdag
1. Bilder från Santa Cruz! Kmr snart pp Fb.          2. Idag gjorde jag försök nr.2 att dela ut choklad. Började med Dr. Gaines som jag hade första terminen. Väldigt kul att prata med honom igen!     3. Sen gick jag till Sara och bytte choklad mot en check för foto. Nice!
Efter Sara gick jag över till Patti, Photoshop & InDesign-lärare, och sa hejdå.....

Och efter det åkte jag och köpte bagels, cream cheese och jordgubbar. Bästa! Kom hem och satte på Lilo & Stich och åt mina fantastiska mackor (recept á la Amanda)

Pratade lite med Lakris innan jag åkte till skolan för att först lämna choklad till mattelärare Rob och sen gå och ha mitt sista final (i astronomi). 

Efter provet gick jag och Rachel till skolans bookstore och shoppade loss. Köpte sötaste stenen till Colleen och lite souvenirer till mig själv hehe

Sen åkte jag hem och provade outfits för imon. IMON!! Jag tar studenten från college i USA IMORGON!!

Har nu även gått igenom ALLT i mitt rum så nu ska jag bara försöka få ner sakerna i väskorna oxå (men det borde inte va så svårt faktiskt)

Efter massa städande och sorterande (och ett final och massa annat viktigt) tyckte jag att jag var värd ett bad med ansiktsmask och en fantastisk badbomb från Lush. 

Sent på kvällen drog jag med mig Anton till ett av våra standard In N Out-trips. Kmr sakna det så. Animal fries❤️ Chocolate shake ❤️ Burgarna ❤️ bibelord i botten av muggarna ❤️ åh

Nu är klockan 1 så nu måste jag försöka sova (men är ej trött...) för imon vid 9:30 ska vi ha rehearsal för studenten!!! Wow!!