Måndag
Slutade tidigt så gick ut och fotade när jag kommit tbx till VB. Ärligt huuuur fint??!! Käkade lite left-over pumpkin pie när jag kom hem. Livet
 
1-2. Love.                    3. Weho! Man ser golvet!
 
På kvällen åkte jag till Värnamo och bodde en natt på hotell.
 
 
Tisdag
Och dagen efter åkte jag vidare till Jönköping för att bo där nästa natt. Härligt old school hotell.
 
Åkte in till downtown och hämtade André och vi åkte sen och käkade. Det blev på ett nytt ställe som heter ChopChop och är typ precis som Panda Express. Iiiiiih <3 Even a fortune cookie!!
 
Efter lunchen åkte vi och kollade en rosträdgård. Va ju inte så mkt nu såklart men ändå ett nice ställe, får åka dit igen när fler rosor blommar! 
 
Sen åkte vi till hans lägenhet så jag fick se den, finally. Har ju bara setts ute när jag vart i Jönköping innan. Men nu då! FTade även med mamma när vi va där. Fick mitt diplom!!!!! Asså WOW!!!
 
1. Partybelysning i Andrés korridor.             2-3. När jag kom tbx till hotellet tittade jag på första Back to the Future och började på andra innan min dator hängde sig... Sjukt taggad för onsdagen iaf!!!! 
 
 
Onsdag
Lunchade på förskolan, med en kniv som knappt kunde skära korven... Standard. Sen började jag min resa uppåt - till Säffle!
 
När jag kom fram till stället jag skulle bo på svimmade jag ju typ. Skulle alltså typ bo på ett slott! Say whaaat. SÅ NICE. 
 
Åkte och köpte en sallad till middag och sen satte jag mig med en Australienare som bodde på hotellet jämt, hos hans host family. Alltid kul att leka Amerikan och prata med random folk haha! Vi tittade på andra Tillbaka till Framtiden och satt och snackade. Kul att höra från nån som kommit till Sverige som utbytesstudent!
 
1. Whaaaat              2. Efter filmen gick vi ner till "hans rum" typ-ish, där han brukar titta på film iaf. Tittade på Orange is the New Black och chillade            3. Sen va det dags att sova
 
 
Torsdag
Fick bärhjälp på förskolan jag va på dagen efter. Stannade även vid infoskylten i Åmål för att ladda mobilen och för en selfie.... hehe.
 
Höst nu tror jag allt.
 
Hämtade Josefine när jag åkte från jobbet, åkte in och hämtade Einar sen oxå. Tittade på film och hade det gött innan jag och Josefine åkte in och hade mysig tjejkväll hos Jennie. 
 
 
 
Fredag
På fredagen hade jag inget jobb och mamma va ledig så vi åkte in och fikade i Alingsås. Åkte även till pappas jobb och gick på en liten höstmarknad innan.
 
På kvällen tittade jag på No Strings Attached. Fick även en mössa av pappa! haha åh <3
 
Sen tittade jag på gamla bilder och videor och saknade allt
 
 
Lördag
Yeees. Väldigt exciting lördag
 
På kvällen åkte jag in till Josefine och Einar och vi gick sen över till Elvira och tittade på film och Vem vet mest? Myyssss. Bäst att Elvira är hemma en vecka!!
 
Vi åkte in till donken och köpa pommes och glass och chillade ute vid playan.
 
 
Söndag
1-2. Sov länge eftersom jag kom hem typ 4-5? Hur ens? Tittade på tvserien Limitless som äger!            3. Hade även en tyst minut för offren i skolattacken
 
 På kvällen tittade jag och föräldrarna på en mysfilm. Väldigt, väldigt bra va den! TIPS