Måndag
Började apparantly veckan med Hipster Easter-filtret och lite Coachella feeling.
 
Bokade tåg till Sthlm och åkte till farmor för att äta middag och fixa altanen.
 
 
Tisdag
På tisdagen jobbade jag med småbarnen. Härligt när barnen har vila/lunch-nap och vi fröknar kan dricka kaffe och prata om livet.
 
När jag kom hem tittade jag på SKAM och sen kom kusin Oscar förbi!
 
 
Onsdag
Onsdagen spenderades ute på altananen där jag målade om en ram! Kolla va fiiiiin den blev!
 
Målade även om detta lilla gulliga stafliet. 
 
1. Men passade på att cutta två fingrar...        2. Stiltips från IG är ändå bäst.         3. Hhahaha bästa sidan på Instagram.
 
Tittade på Dirty Dancing eftersom dom nämnde den i GG och jag blev taggad att se den igen. Stilen dom har har ju verkligen kommit tbx. 
 
 
Torsdag
På torsdagen va det kallt på jobbet = halsduk & thermobyxor.
 
Saaaaant
 
1-2. Usch. Ärligt peeps...            3. Käkade mina avocadomackor och drack kaffe.
 
 
Fredag : STOCKHOLM
Jobbade några timmar på dagen och tittade sen på GG och packade.
 
På kvällen åkte jag upp mot Stockholm och min kära Elviiiiira. Lyssnade på poddar, läste och halvsov på tåget innan jag kom fram.
 
Hade en mysig kväll och bara njöt av kvalitetstid med min fina kompis!
 
 
Lördag
Första heldagen i Stockholm så åkte vi in till downtown. Gick förbi väggen där lastbilen kört in, så läskigt och sorgligt </3
 
Sen käkade vi på Jensens innan vi åkte till Karlaplan för att gå på loppis! Elvira köpte en mjölkkanna och det va verkligen en mysig grej även fast det va apkallt.
 
När vi kom tillbaks till centrala Sthlm gick vi förbi Kungsan (haha) där vi fick gratis glass!! Va ju himlans kallt men vem säger nej till glass liksom?!
 
Glaaaaaass, som matchade blommorna.
 
Svårt att få fina bilder när man käkar glass hahaha
 
Hade såklart massa photo shoots. Vi hade iaf kul... haha. Här kommer massa behind the scenes-bilder:
 
Det blev ändå några fina iaf! Haha.
 
Asså kooooolla!! SÅ ROSA <3
 
Vi gick till älskade Brandy Melville som bara finns i Sthlm i Sverige. Blev lite shopping (men bara smycken och en keps...). Sen drog vi oss bort mot biblioteket.
 
Så himla fint!!!
 
Fick mkt konstiga bilder... hehe
 
Men asså kolla!! Va ju helt lyrisk över alla fina böcker. Luktade ljuuuuuvligt!
 
När vi kom tillbaks till Elviras lägenhet så fixade vi i ordning för att Elvira skulle ha kalas! Så på kvällen kom över 20 pers till hennes lilla lägenhet. Väldigt mysig och rolig kväll men gött folk.
 
 
Söndag
På söndagen lät Elvira mig sova ut så vi åkte in vid typ 12ish. Hade på mig en tröja jag köpt dagen innan och kände mig allmänt cool i min choker.
 
Kolla liksom. Coola tjejer osv.
 
Vi gick runt i gamla stan och bara njöt av solen och allt fint.
 
Tog såklart massa bilder oxå.
 
En hel del inte så fina oxå eller iaf roliga haha.
 
Wiiie
 
Till lunch blev det Donken i solen. 
 
Sen vid tre skulle vi på föreställning med älskade William Spetz! SÅ BRA! Man skrattade, grät, skrattade, grät och grät och grät. Wow så stark och rolig show. Va helt slut efter ca 1,5hrs av en emotional roller coaster.
 
Efter showen åkte vi till Filla för att gå på gudstjänst. Den va bra och det va en hel del att tänka på!
 
Typ direkt efter åkte vi hem och drack te och käkade avocado-mackor. Tittade även på SKAM såklart. Myyys.
 
 
Måndag
Eftersom jag var kvar i Stockholm över måndagen så lägger jag med den i detta inlägget... Vi gjorde oss i ordning och åkte in till stan vid 10ish. Lämnade min resväska på T-centralen innan vi gick på stan och shoppade loss.
 
Förevigade vår härliga helg i ett photo booth oxå. Så kul med dom här!
 
Köpte lite grejer på BikBok innan vi gick till Vigårda och käkade asgo (och inspo) lunch.
 
Sen gick vi till Brandy igen.... Köpte tröjan jag tittat på så länge och sett överallt <3
 
Sen gick vi in i lite andra affärer och shoppade. Hittade en Levi's-tisha jag verkligen måste köpa!
 
Fikade sjukt o-inspo fika innan jag satte mig på tåget för att åka tillbaks hem. Tittade igenom bilderna men fick ta en paus för att jag va på väg att bryta ihop av skratt, mindre nice när man sitter där själv hahaha.
 
1-2. Kan va det bästa jag sett.           3. Lyssnade på poddar även på väg hem.
 
1. Chattade med Lexis kille Gustav om Paris. Skrev K ist för L och det kan verkligen bli helt fel hahah.       2. Sjukt lång resa... Ugh.       3. Men när jag kom hem visade jag mina päron allt fint jag köpt!! Det ska ni få se nu med:
 
1. H&M = jeanskjol, keps & nagellack.           2. H&M = rosa linne, rosa hoodie & Metallica-tisha.         3-4. BikBok = röd sweater, Marvel-tisha, fishnet-strumpor & fishnet-scrunchies (toffsar).
 
1. Monki = sandaler som äntligen fanns i min storlek!              2-3. Brandy Melville = USA-sweater, keps, två ringar, mån-halsband och en pin som inte syns på bild.
 
Sjukt nöjd med både shoppingen och dagarna i Stockholm!! :)