Måndag
1. Man blir ju inte alls avis när Zara Larsson lägger upp en bild från Dolores Park i San Francisco....              2-3. Men eftersom det inte blev jobb för mig så gick jag ut på en galet härlig promenad i det ändå helt okej VB. 
 
Ändrar det, asså WOW! Älskar det verkligen <3
 
Satt på björken och bara hade det gött i nån timma innan jag gick vidare.
 
Sen satte jag mig ute på altanen och pratade med Elvira!
 
Och hittade massa fina grejer på Lagerhaus. Ska allt försöka åka dit snart.
 
På kvällen blev det corn on the cob, GG och ansiktsmask.
 
 
Tisdag
1-2. På tisdagen blev det mer GG då man vill va Serena... Åh så vacker.            3. Men jag har ju iaf lika randigt hår! Utan att ha gjort nåt åt det!
 
Sen provade jag klänningen jag skulle ha på bröllopet och även vilka smycken osv jag skulle ha till. Såg även den nya DW-klockan. SÅ FIN!
 
 
 
Onsdag
Giiiiissa vad jag gjorde på onsdagen? Japp GG haha. Men oxå jobb. Med mina småpluttar.
 
1. Haha japp såhär ser mina raster ut.           2. På kvällen kom kusinen förbi för att fixa cykel och prata lite.        3. Hittade denna gamla bilden på Lexi och mig. Asså hjälp vad mkt som har hänt...
 
Testade även lite sminkningar till bröllopet. Kuuuul!
 
1. Speciellt när man har myskläder på sig haha               2, Hahahah savage            3. Verkligen sant.
 
LIVET (men oxå den mest awkward bilden...)
 
 
Torsdag
På torsdagen åkte jag med pappa in till Alingsås för att först köpa ett presentkort till bröllopet. Gick runt och kollade lite på Mio först. Finns verkligen mkt nice!
 
Haha älskar "Mousserande kranvatten" (och äkta kranvatten ofc!!). Efter jag köpt presentkortet gick jag till Enter vid Alströmergymnasiet (så konstigt att va tbx där...) för att få hjälp med att hitta rätt utbildning osv. Väldigt skönt och bra!! Fick även prata med en syokonsulent. 
 
När det mötet va klart gick jag på stan en stund innan jag gick hem till farmor och satt och pratade med henne tills Sara slutade jobbet. Då möttes vi på Nygrens för en myyyyys-fika!
 
Åh va verkligen mys att få sitta och prata en massor!
 
 
Fredag
På fredagen va det jobb som gällde. Sjukt fint väder så det va niiiice
 
Va lärare i klass 2 och även ute på fritids.
 
Det va asså 17 grader!!  GALET ändå. 
 
Fick gå hem tidigare eftersom barnen blev hämtade så tidigt men det hann jag inte direkt njuta av eftersom jag hade fått ett "Jag är okej"-sms från Elvira innan jag ens hört om vad som hänt. Så när jag läste på så typ sprang jag hem och där satt pappa och kollade på nyheterna. Sen satt vi framför tven i nån timma och typ bara va tysta. Asså jag orkar inte med sånt här mer. Kan folk bara sluta va dumma i huvudet???
 
Tack o lov så hade ju en bra nyhet oxå kommit ut på fredagen (men den hade jag typ oxå missat pga jobb). SKAM<33333 
 
Sen på kvällen satt jag och kollade utbildningar och tvingade pappa att hjälpa mig försöka få ordning på allt haha. Typ en helt ny värld asså. Fråga mig nåt om college eller resor och jag kan allt men om plugg efter gymnasiet här i Sverige kan jag verkligen inte ett skit...
 
 
 
Lördag
På lördagen så var det ju dags för bröllop!!! Så galet! Men oj så fin dag.
 
Härlig vigsel asså!
 
Haha grattis fina ni <3
 
Och ehm, så glad jag är över mina vänner <3 hahah
 
Kolla himlen!!
 
Dom hade verkligen fått PK att bli mysig och fin.
 
Det härliga fortsatte på festen!
 
Ba kolla liksom!
 
Goooooodis!
 
Haha vissa tog av allt... Så man ska göra lol. Så mkt roliga tal och spex haha. Sofia är ju bäst i hela världen!
 
Dagen avslutades med tal, dans och lykta. Åh så fint.
 
 
Söndag
Eller jaa, den avslutades ju faktiskt med att mina fina vänner hoppade runt mig och sjöng ja må hon leva eftersom klockan va efter midnatt och det va min födelsedag!!!!! Blev sen såklart firad på morgonen med tårta och presenter <3
 
Sen så kom Josefine ut till VB och hon, jag och mamma gick runt på garageloppis i VB. Mys och kul! Fick även en present av Josefine, som jag önskat mig!! (Bild kmr längre ner)
 
Köpte alltså dessa kameror för 250kr. Kmr va så fina på en hylla sen!!!
 
Det va absolut kul att kolla på allt folk sålde men oxå på alla hus...
 
...och att bara gå runt i fina VB.
 
Som sagt, detta bor jag typ precis vid liksom.
 
Sista stället vi gick till hittade jag en hel del fina grejer på hehe. En Coca Cola-burk, två vaser och lite böcker.
 
Och själva stället va så coolt! Åh tänk att typ ha bröllopsfest där.
 
Här är iaf böckerna jag köpte/fick. Kunde inte låta bli när dom kostade typ 5kr/st.
 
1. Dom här fick jag av Josefine!!! Så himla duktig på att måla <333       2-3. Efter vår loppisrunda åkte jag och Josefine in och fikade på Nygrens.
 
Sen köpte jag med mig pizza hem så jag och familjen tittade på film. På kvällen åkte jag och mamma ner till Mjörn för att titta på solnedgången. Typ en väldigt, väldigt bra födelsedag! SÅ nöjd!