Måndag
Vaknade vid 6, vilket är supertidigt för mig att vakna av mig själv haha. Tittade på Trolls och kände att molnet påminde alldeles för mkt om mig själv....
 
Läste massa roliga kommentarer på Trumps korkade kommentar om Sverige... Åh suck.
 
Fixade även lite presenter från Hawaii. Väldigt fint, I know.
 
Vid lunch åkte jag till Maxi för att möta upp Elvira där. Vi köpte med oss lite mat som vi lagade och sen satt i bara och slappade.
 
1. LOL.             2-3. Efter jag vart hos Elvira gick jag till Jennie och käkade varma mackor och försökte catcha up.
 
 
Tisdag
I tisdags så gick det inte så bra att sova... Har lagt mig typ mellan åtta och nio varje dag för vid åtta känns det nästan som att jag ska falla ihop av exhaustion haha. Men så vaknar jag ju tyvärr oxå sådär jobbigt tidigt.... Jag tittade iaf på the Office och hittade en bibel-grej på mobilen som va kul.
 
Sen vid 7:20 va det dags för min första jobbdag! Så jag gick 3 minuter till skolan i VB. Där spelade vi spel och ritade.
 
1. Sen när jag kom hem igen så satte jag mig och tittade på tvserier och käkade organiserat godis. Japp. OCD.     2. Asså Pete Souza och hans härliga pikar mot Trump <3                     3. Haha
 
 
Onsdag
På onsdagen vaknade jag och fick se detta. Usch. Asså snön kan ju va fint men det är mindre fint med slasket. Tittade på Parneviks innan jag gick till jobbet. 
 
Och på jobbet hade jag blivit hon som ritade eftersom kopieringsmaskinen inte funkade typ, SÅÅÅ försökte rita av alla "Shopkins" dom ville ha. Gick ju sådär haha.
 
1. Kom hem och satte mig framför brasan och berättade om min dag för mina föräldrar som nog gärna vill att jag flyttar hemifrån snart hahah.            2. SÅ SNYGG                  3. Denna texten har liksom alltid gjort lite ont att sjunga/läsa. "...jag ger upp all kontroll...". Väldigt mkt lättare sagt än gjort. 
 
 
Torsdag
I torsdags fick jag ett sånt där meddelande som man typ skriker ut högt över. LEXI HAR BOKAT FLYG!!!!! I sommar kommer ÄNTLIGEN min fina vän hit till Sverige och hälsar på. Vi ska även resa runt lite i Europa så det kmr bli en amazing sommar!!
 
Sen sminkade jag mig och drack kaffe innan jag gick till jobbet med en helt amazing himmel över mig.
 
Gissa vad jag gjorde där? Japp, ritade. Men nu hade jag en ny idé för att barnen inte bara ska få fylla i mina teckningar så var dom nu tvugna att måla av den oxå innan dom fick min teckning. För barn som är typ 8 år så WOW!
 
1. Måla av va dom verkligen bra på. Och verkligen SÅ kul att försöka visa dom tips.           2. Fortfarnade konstigt att sitta i personalrummet.... Speciellt med mina gamla lärare hahah.              3. VB-skolan har verkligen ändrats men det kanske inte är så konstigt eftersom jag slutade där för 10 år sen haha. 
 
Kom hem och snapchatade ofc. Sen åkte jag till Hanna för myskväll med henne och Rebecka.
 
.....Japp.
 
1-2. Älskade detta filtret!! Kolla det läppstiftet liksom!!               3. Kom hem och såg att jag igen matchade lilla badrummet typ väldigt bra.
 
 
 
Fredag
I fredags så började jag dagen med att FTa med Santi för första gången i Sverige. Typ enda grejen som faktiskt är nice med att vakna sådär supertidigt, alla i USA är fortfarande vakna haha.
 
Sen fick jag hoppa in på jobbet så det blev lite mer ritande och sen även fancy bakelser i personalrummet.
 
När jag kom hem så märkte jag att jag visst ätit nån jag va allergisk mot...? Längesen nu faktiskt. Mamma "tvingade" i mig lite alla möjliga tabletter så jag tvingade Ludvig att köra in mig till stan för att köpa godis hehe.
 
 
 
Lördag
I lördags va det ju dags för Jennifers möhippa!!! Massa grejer på schemat! Dagen började dock med att jag vaknade onödigt tidigt och sen fick skrapa is från rutorna... Usch.
 
1. Men sen kom jag fram till Hanna där allt skulle börja. Massa grejer fixade och massa folk. KUL!                 2. Här är jag och en av mina mest frekventa läsare hahahah, yay Åsa!                   3. Jennifer blev hämtad av en polisbil på jobbet, drömmen.
 
Sen satte vi oss och fikade och bara hade det trevligt.
 
Första "stationen" va pilbågsgrej. Tyvärr mådde jag inte super och har nog fått nån inflammation i axeln pga allt bärande av väska på resan... Så jag skippade att va med. Men det såg kul ut iaf!
 
Och sen åkte vi ut till Gerdsken för att käka lunch. 
 
Jennifer fick visa sina frilufts-skillz.
 
Efter det hade vi ett danspass, skippade det med tyvärr. Men oj så kul det såg ut!! 
 
När resten av gänget åkte hem till Elina för att käka middag så åkte jag hem och tog det lugnt. Men väldigt kul att få ha vart med så stor del av dagen, och att jag orkat så mkt som jag faktistk gjorde. Tittade på Doctor Strange (Stan Lee <3) och blev amazed igen. Riktigt bra!
 
Sen vid 20:30 la jag mig igen, måste verkligen flytta min läggtid nu haha... 
 
 
 
Söndag
Igår så blev det avokado-mackor till frukost <3 Och the Office ofc.
 
Sen tittade jag igenom lite sånger från Glädjekören och mkt sånger farfar skrivit. Så nice!
 
Sen kom pappa hem med godis och semlor!!
 
Så då satte jag mig och tittade på Snowden och käkade semla.