Söndag 5 februari : Kyrkan & Waimanalo (& Super Bowl...)
Började söndagen med kyrka (Impact) och Starbucks.
 
Väldigt bra gudstjänst!!
 
Sen åkte vi hem och bytte om innan vi åkte bort till en amazing strand i Waimanalo.
 
Kolla liksom!
 
Även fast vädret inte var amazing, eftersom det blåste så mkt så sanden gjorde ont på benen haha. Meeen SÅ FINT!
 
Haha alla gömmer sig från sanden men försöker ändå få sol.
 
Hade lite photo shoot såklart.
 
Kolla vattnet!!!
 
Till slut kunde vi inte stå ut med sanden och vi började bli hungriga så vi hittade en sportbar...
 
...för att titta på Super Bowl. Eller ja, the half time show.
 
Maten va riktigt god iaf! Kycklingburgare med ananas och curly fries till. Mmmmm!
 
Michael va nöjd iaf, han hade nog velat se hela matchen egentligen... Men men! Vi va nöjda iaf haha.
 
Men vi blev lite trötta på att det va over time och matchen inte ville ta slut...
 
Så det fick bli snapchat.
 
Och ännu mer snapchat.
 
Kom hem till en fin solnedgång och en varm bastu med pooldopp efter. BRA DAG! Typ en av de bästa dagarna på Hawaii!
 
 
Måndag 6 februari : Chill & sista Hawaii-shoppingen
Idag började jag dagen med FaceTime med mina päron och eftersom vädret sög så blev det SKAM.
 
Men eftersom vi ska ha en beach-dag imorgon så ville jag köpa lite fler presenter och souvenirer så jag tog en Lyft till Ala Moana- Hittade massa fina grejer meeeeen har ju inte överdrivet mkt space i min väska...
 
Yay, samma person stavade mitt namn olika på min croissant och frappuccino. Impressive. Precis innan jag skulle åka hem så hittade jag en sjukt nice affär som jag inte sett innan! Blev ju tyvärr lite shopping till mig själv där... Ops. Det rosa linnet som hänger i andra bilden, rompern och toppen i bilderna. Billigt och väldigt nice!
 
Köpte även det är kuddfodralet jag kollat på varje gång jag vart inne i en ABC-store. Köpte ju även en massa presenter som faktiskt känns bra för att ha vart rätt så improviserade. 
 
Köpte även ett kort och mac nuts till Lexis roomates som tack och ett annat kort till min fina vän som stått ut med att ha mig här. Va iväg i typ 3hrs så sen när jag kom hem åt jag sallad och tittade på tvserier med Aubs.
 
Vi gick ner till den lilla marketen som finns här och köpte glass och sen fortsatte vi titta på tvserier med Lexi och Ana. Älskar att på ett av Snapchat-filtrena så va slutet på regnbågen deras tv hahahah. TRUTH.