Tisdag 7 februari : Stranden, malasadas, henna, kokosnöt, solnedgång, Stranger Things och bästa vän
1. Thanks Facebook, I will!                  2. Hade en fläkt precis bredvid mig så jag lyckades sova igenom typ alla mina alarm. Yay...                    3. Käkade frukost och tittade på House med Ashley.
 
Sen när Lexi kom hem från skolan så satte vi på oss våra bikinis och tog oss bort till Leonard's för att köpa malasadas <3
 
Sen tog vi oss vidare ner till stranden jag och Amanda va på. Väldigt nice (och blåsigt). Tack vare vinden orkade man ligga i solen i nån timma iaf.
 
Kändes gött att va på en strand med militärer och modeller när man själv satt och käkade malasadas (typ donuts) och helt och hållet ignorerade sina valkar här och där. NJUTIGT!
 
Efter ett tag i solen så gick vi mot downtown Waikiki där vi skulle till en Farmer's Market.
 
Fick provsmaka lite allt möjligt, bland annat White Chocolate/Raspberry Peanut Butter (!!!). SÅ GOTT!
 
Vi hittade ett stånd där dom gjorde henna-tatueringar. Vi hittade några motiv som va lite mindre och körde!
 
Lexi valde en fin fjäril som verkligen blev riktigt nice. Sen visade han vad som skulle hända med "tatueringen", smidigt med bilder.
 
Sen va det min tur! Jag hade hittat en ananas i pärmen, men oxå hittat en annan bild jag visade. Han gjorde det riktigt bra faktiskt. Dock så var han rätt skakig haha.
 
Men vi blev nöjda, och eftersom det bara kostade $10 så kändes det värt! Kul att hitta på nåt sånt mer!
 
Sen köpte vi med oss lite mat och min älskade och efterlängtade kokosnöt. Fick den sista!!
 
Hade photo shoot med den, såklart. Och sen käkade jag min $3 sallad och drack coconut milk och tittade på solnedgången.
 
Rätt gött! På väg hemåt stannade vi i en ABC-store och köpte varsin spam musubi (sista för denna gången...).
 
Sen gick vi hemåt och satte oss framför tv:en med dom sista avsnitten av Stranger Things. Skickade även lite bilder som vi tagit från tiden på Hawaii. Åh asså!
 
 
Onsdag 8 februari : HNL -> SFO
Igår va det dags att ta mig tillbaks till California. Tog hundra bilder till av utsikten från Lexis balkong och lämnade godis + en lapp till min kära vän innan min shuttle kom.
 
Allt på flygplatsen gick ändå rätt smärtfritt, fick ha min handduk i handbagaget hehe, men annars flöt det mesta på.
 
1. Powerful!   LÄNK              2-3. Alltid så fin utsikt.
 
1. Gott snacks och kaffe på planet med massa läsning, ca 150 sidor av läsning faktiskt haha.                2. Haha få betalt för att sova, I know the feeling.                  3. Dom fyra timmarna flög förbi - hehe, get it? FLÖG. 
 
 Blev hämtad av Ron och det va riktigt skönt att komma "hem" igen till mitt rum.