Lördag 7 januari
I lördags hade jag en chill morgon med tvserier och godis. Gött att va tbx i "mitt" rum.
 
På eftermiddagen åkte jag och Anton ner till Menlo Park eftersom jag skulle sova där natten mellan lör-sön. När jag kom fram så hade jag det allmänt mysigt med mina tjejer.
 
Morgy fixade mitt hår, väldigt fint hahah
 
Sen åkte vi in till Rwc för att gå på bio. Mamma Moe gick på La la land medan jag och tjejerna gick och såg "Sing".
 
Vi fotade oss i photo boothet efter filmen. Sjukt fina bilder osv.... haha!  Sen när vi kom tbx skulle vi sova. Jag sov i soffan och då skulle ju såklart tjejerna oxå sova i vardagsrummet haha <3
 
 
Söndag 8 januari
Tjejerna vaknade ju såklart innan mig men dom va så himla tysta så på nåt galet sätt så sov jag (och Moe) ända till 10! Så himla skönt. Vi startade dagen med att titta på filmen Beethoven, dricka kaffe och äta varma choklad-croissanter.
 
Sen passade vi på att FTa lite med mamma så tjejerna fick visa upp sina husdjur och lite allt möjligt.
 
Sen gick vi på en regnig och blåsig promenad. Megan hade sina rollerblades på och hon kunde alltså åka framåt genom att hålla paraplyet så att vinden fångade det. Verkligen storm-feeling här i Cali.
 
Vi stannade på Starbucks och köpte lunch innan vi gick/åkte hem för att äta popcorn och titta på en till film. Mysig dag och så himla glad över att få träffa mina fina tjejer igen!
 
 
Måndag 9 januari
FTade med mamma igen så att hon fick träffa Mr. Ed och Taxi (Colleen & Rons hundar)
 
 Sen spenderades resten av dagen med tvserier delat med förberedelser inför resan till Hawaii imon, och lite hund-"mys" såklart.