Måndag
1. Lite sjukt att detta va bibelorden på GF. Speciellt Matt 18:20!          2. Uppdaterar mamma om livet här gissar jag på.            3. Så okej. Asså Facebook är ofta bra men hur tänkte dom här? Dom tkr jag ska dela en bild på mig som grattis till Annika? Njaaaa
 
1. THAT'S MY GIRL! Assåååå. Att Brenna är med på en av Brandy's insta accounts <3              2. Så fint!!               3. Jaa
 
1. Älskar, älskar denna tavlan så mkt!           2-3. Drog in till Elvira och hängde med henne medan hon städade sitt rum. 
 
Sen gick vi ut och käkade med en glad Josefine. Myyyyys.
 
 
Tisdag
Eftersom Lexi va sjuk uppe hos Gustav i Örebro och vi hade tänkt göra Sthlm så bokade jag ny biljett (efter en och annan panikattack) fast till Örebro! Så min lilla farmor skjutsade mig till tåget och vinkade av mig med en crossdab <3
 
Lyssnade på älskade William Spetz sommarpodd. Åh. Så mkt känslor hela tiden. Skrattar och gråter om vart annat! LYSSNA!
 
Lexis Gustav hämtade mig vid tåget och vi åkte hem till henne och hon va ju fortfarande sjuk men hon fick ändå lite energi när jag kom in i rummet hehe. Sen åkte jag och Gustav och köpte lunch-grejer.
 
Såhär kan det se ut när två människor som inte kan laga mat försöker mata vår gemensamma nämnare. 
 
Såg inte direkt godare ut när den va klar. Men det va den iaf!! Satt utanför Gustavs helt amazing hus som ligger lite utanför Örebro.
 
På kvällen kom Jonatan och hämtade mig och vi åkte in till Örebro. Vi åkte till Oset där vi satte oss på en bänk och pratade i några timmar. Så himla mysigt och fint!
 
När det börjat bli kallt drog vi oss in till Örebro och satte oss på hans favoritfik, Paolo's, som inte stängde förrän kl.22. Så kan det visst va i större städer...
 
Sen gick vi en sväng på stan. Gick förbi slottet och kollade även lite Open Art.
 
Och lite annan "art" innan han skjutsade hem mig och jag kom hem till dom här. 
 
Sen när Gustav lagt sig gick Lexi och jag på jakt efter nattsnack... Kollade på ett avsnitt medan vi käkade kakor innan vi la oss. BRA DAG!
 
 
Onsdag
På onsdagen tog vi en rätt så chill morgon innan vi åkte in till Örebro allihopa!
 
Lexi mådde äntligen bättre så passade ju såklart på att va ute. Vi mötte upp Jonatan vid bion och bokade biljetter till kvällen innan vi gick för att käka lunch.
 
Det blev sushi till lunch! God mat och härlig häng. Efter det delade vi upp oss och medan Lexi & Gustav åkte till Oset (där vi va dagen innan) tog vi en sväng till en trädgård och sen till mysiga Wadköping.
 
Så himla mysigt med alla gamla hus!
 
Efter det gick vi och köpte en kaffe och satte oss vid slottet och pratade lite till!
 
Sen mötte vi upp Lexi & Gustav igen eftersom det va biodags! "Spider-Man: Homecoming" blev det. Den va så himlans bra och rolig asså! Älskar min Iron Man <3
När bion va klar gick vi fyra till en indisk restaurang och satte oss ute och åt. Riktigt gott! Efter det åkte Gustav & Lexi hem och vi gick hem till Jonatan där jag fick träffa min syssling Otto för första gången på typ tio år! Han bor nämligen med Jonatan nu. Så sjuka coincidences ändå. Det va väldigt kul att få träffa Otto och även Jonatans kompis Edde och såklart att få se deras lägenhet. Väldigt, väldigt bra dag helt enkelt!
 
 
Torsdag
Sjukt taggade på morgonen när vi skulle åka hemåt. Lexi lyckades iaf packa sin väska och vi satte oss för att vänta på vår ride John.
 
 Blev ju såklart lite Snapchat då hehe. Så kul att äntligen ha fått träffa Lexis svenska kille Gustav! Och hans familj en snabbis oxå. 
 
Stört bra dagar i Örebro! Ibland så måste livet visst krisa lite för att allt ska bli amazing!