Måndag
Fortsättning på bilder från i måndags. Dom hade en photo booth grej vid gymmet så jag och Alina va ju tvungna att go for it! Kul!
 
1-2. Efter gymmet blev det snacks och FT med Pija. Niice.              3. Taggad på sol!             4. FINALLY!
 
1. Njöt så galet mkt asså. Finaste stället för solglasögonen haha.            2. Hundarna hade det rätt gött oxå.           3. Opsis. 
 
Blev uttråkad så jag provade min gamla studentklänning och fixade håret lite. 
 

1. K va sur för att han inte fanns med på min vägg. Nu har vi fixat det haha.             2. Skype ist för massa saker vi borde gjort, perf!                   3. Tänk att man har allt det. Livet asså.


Tisdag
Igår tittade jag på Jimmy Fallon med RDJ <3 Himlans kallt igen. Usch.
 
Efter min lektion åkte jag till Hillsdale och gick runt där ett tag. Köpte två tshirts på Forever21. Dyrt med $4 styck liksom....
 
Va inne på VS och drömde lite. Kanske inte vill ha den första dock.... Gröna pajetter som palmer?
 
Drömjobbet hade ju vart detta
 
Sen körde jag till Costco och såg fina hus på väg dit/hem. Och sen va det dags för kvällsklass.
 

1. Usch läskigt att gå på campus.                 2-3. Efter lektionen pratade jag med Karen för hon va uttråkad. Vi beställde biljetter till en Giants-match som är nästa fredag! Kul!! Och billigt!
 
 
Onsdag
Idag va jag allmänt otaggad men sen blev det kul på lektionen! Bra med namn på lager haha.
 
1-2. Gym och badassig med att ha mobilen uppe.            3. Gick igenom bilder på fotolektionen.            4. hahahahah åh.
 
Photoshoot med Monica. Riktigt kul!!