Wops

Publicerat i: Mitt år i USA
Onsdag
1. Kul när man märker att man va allergisk mot nåt efter man redan ätit en del....     2-3. Gymklass. Gjorde faktiskt nåt, yay me. 

1. Åt lunch och chillade med Zenab innan min fotolektion.           2. När jag kom hem skickade jag iväg mitt brev om att jag inte kan va i jury duty.         3. Och tittade på film. Såå bra!

1. Tyckte även synd om mig själv haha.   2. Allriskförsäkring kuk att känna igen sig! Venice Beach i LA.        3. Jaa.....


Torsdag
Igår hade jag mina nya jättevita skor. Bländade mig ju typ haha. 

Åkte hem på min 3hrs rast och FTade med farmor och farfar. 

1-2. Och solade!          3. Och käkade pasta. 

1-2. Sen åkte jag tillbaka till skolan för lektion.         3. Sen blev det lite tvserier innan jag åkte till Moe och tjejerna. 

Barnvakt! Vi spelade svenskt spel. 

Och tittade på Barbie tvserie. Morgy va helt avslappnad i den posen asså...wow. 

Sen fixade Megan glass. Så söta är dom!


Fredag
1-2. Man förstår ju inte.        3. Taggad på gym? Nej. 

Åååååååh. Måste dit imon!!!

Efter gymmet (enda lektionen) åkte jag till Tpumps med Fina. 

Hon är bäst! Sen blev det Hillsdale och lite VS-shopping. 

1. Slog i knät i duschen. Blä.        2. Hahah Zach Braff ❤️.          3. Stan Lee, is that you? Agent Carter!