Måndag - Fredag

Publicerat i: Allmänt
Måndag
1. Vill ha!              2-3. Men åh finis <3
 
Taggad på alla tidiga morgonar
 
Fotografering på en skola där mammas kompis jobbar!
 
Skjutsade Elvirisen till tåget "hem" till Sthlm. Kommer sakna henne....
 
1-2. Körde hennes familjs bil så när jag va och lämnade tbx den fick jag plocka lite äpplen från deras träd. Yay       3-4. Haha åh. Elvira asså
 
När man inte blir så taggad på livet så är det gött att katter, vänner och familj finns! Och en mamma som bakar äppelpaj med massor med vaniljsås
 
 
Tisdag
1. Taggad på jobbet.          2. När det ser ut såhär i rummet efter 8orna har vart där. Alla klasser med småbarn funkar bra men om äldre asså..........          3. Snapchat asså
 
Efter jobbet åkte jag direkt till Älghult där jag skulle ha fotografering dagen efter. Mysigaste vandrarhemmet!
 
Snubben som ägde stället frågade om jag va hungrig, och ehm jaaaa. Bästa jag ätit på länge. Asså amazing. Lammkorv, pommes och älg. Japp.
 
 
Onsdag
Mys!
 
Standard ändå
 
Ååååååh
 
Satt i personalrummet och snackade med några yngre lärare, kul! Konstigt att sitta där bara, det är ju restricted territory liksom.
 
När det är bilkö och man börjar fläta håret haha
 
Smskonvo med bossen haha.
 
Kvällar asså <3
 
 
Torsdag
 1. Startar dagen med mys med katten               2. Käkade skolmaten och satt och pratade med härliga tjejer!         3. Mys med katten direkt igen när jag kom hem haha. Standard ändå
 
1-2. Älskar mattanaglar!                 3. Meeeh
 
 
Fredag
1. Sova med flätor-hår.               2. Hahahah så bäst ändå              3. Men asså. Fatta vad hemskt att heta "Elsa Frost" just nu...
 
1-2. Kom hem from jobbet typ halv tre, sjukt nice!! Somnade i soffan och sen på kvällen tittade jag, pappa och Ludvig (mamma är iväg) på den nya Minion-filmen och åt Thaimat.               3. Kul med finnas. Stressad över/på jobbet? Eh ja.