Tisdag 14 februari : Valentine's
Startade dagen med att ofrivilligt (men behövligt) snooza i ca 45 minuter... Sen blev det frukost ute in the front yard. Riktigt varmt och härligt!
 
Hade med mig hundarna (Taxi & Mr. Ed). Mr Ed älskar uppmärksamhet, verkligen älskar det haha.
 
1. Efter jag fått "tillräckligt" med sol, iaf så att jag börjats svettas, gick jag in.         2-3. Satt och pratade med Colleen en stund innan jag gick in i mitt rum och packade lite plus myste lite mer med Mr. Ed.
 
Vid fem kom denna coola snubben hem och hämtade mig och sen körde han sin Mercedes med takluckan öppen så håret blev supermega-kaos.
 
Vi åkte till Burlingame där vi träffade Fina och James. Anton ville att Fina skulle måla Half Dome på honom eftersom han vill skaffa en sån tatuering oxå. Lite småt awkward eftersom han ville ha den på bröstet men det va kul att träffa som igen!
 
1. Haha älskar att det verkligen ser ut som att James håller koll på Anton & Fina så inget händer där, lol.            2. Sen gick jag och Anton en stund i Burlingame, eller jaa. Han åkte bräda och jag gick själv, på Valentines. Yay...           3. Sen fick han iaf med på att åka till Target så jag kunde köpa med mig lite smink som är svårare att få tag på hemma i Sverige.
 
Efter det blev det lyxmat på Taco Bell haha. Anton älskar't och jag tkr ändå det är gott så det blev bra. När vi kom hem igen hade vi photo shoot så han fick lite bilder på sin "tatuering".
 
 
Onsdag 15 februari : Packning, In N Out och flyg hem...
Idag så checkade jag in och fick se att jag visst vart ute och rest i en månad och 17 dagar, inte konstigt att jag börjar känna mig redo att åka hem. Efter jag äntligen packat klart (med en påse för mkt...) så satte jag mig och käkade bagels med avokado och tittade på The Office.
 
Efter jag packat ner min dator så fortsatte jag titta på The Office ute i vardagsrummet medan jag åt choklad-grejen jag fått av Colleen. Riktigt gott! 
 
1-2. Vid ett kom Santi för att säga hejdå och försöka få i mig lite mat. Blev två tuggor hamburgare och milkshake, är ju alltid så sinnesjukt nervös dagen när jag ska flyga. Eller egentligen bara tills när jag sitter vid gaten. Det är la så mkt som kan gå fel typ... Men det va skönt att inte va själv och få tänka på lite annat. Han va bra på att få mig att slappna av, ("Men lilla du, chilla. Ta tre djupa andetag!") hahahah.                3. Eftersom Santis bil är lite för liten för alla mina väskor så beställde jag en Uber när vi kommit tbx. Rätt så skönt att slippa va trevlig och säga hejdå på flygplatsen...
 
Nu sitter jag vid gaten och allt har gått bra, som vanligt! Väskan va perfekt vikt och dom har inte sagt nåt om min extra-påse än... Så det kmr nog gå bra! Vi ses snart Sverige!!