Måndag
På måndagen kom farmor hem till mig för att fixa hennes nya telefon. Hon va riktigt taggad!
 
Det tog ju ett tag att återskapa den men när det är klart så ser ju den nya iPhonen typ precis ut som den gamla, smidigt och bra.
 
När vi va klara med det kom mormor över så tittade vi på Downton Abbey. Pappa köpte med sig fika som vi fick mysa till det med. Så glad att ni finns i mitt liv <3
 
Älskar att låta bilderna på datorn komma fram som screen saver. Så kul att se vad den väljer för minnen idag. Här blev det Vegas, när mobilen kom ihåg att jag sa gonatt till Konstantin hela tiden och en härlig badbild på Hawaii.
 
Hittade lite grejer på Mio som vore nice i lägenheten tror jag. Hm....
 
Pinterestade ju "lite".
 
Så härligt med alla blommor nu på sommaren. Och även så härligt att ligga inne och kolla Pinterest ibland hehe.
 
Tittade på Flashdance och ångrade att jag gjort det... Njae, inte direkt min grej asså. Men men, nu har man ju sett den iaf! Firade även väldans när klockan slog över 12. Yay Sverige!
 
 
Tisdag
Firade Sveriges dag med att fortsätta hitta memes och leva livet på internet.
 
Kollade även igenom lite bilder på mobilen och hittade dessa. Asså dom här hade ju vart DRÖM att ha på väggen sen. Nick Brandt va verkligen helt amazing!
 
1. Hehehe hitta Emilia.          2. Asså pappas hållning <3          3. Middag bled potatisgratäng och grillat. Mmmm
 
Sen på kvällen blev det avocado-mackor och tvserier.
 
 
Onsdag
1. Kul Sverige. Kul.         2. Usch otaggad tjej.        3. Men kul att få sitta med pyssel på dagen sen.
 
Fixade en massa inför förskoleavslutningen.
 
Blev väldigt mysigt (och varmt!!)
 
1. Åh babe.          2. Sjukt va dyrt det ska va med allt då.......          3. AMEN
 
 
Torsdag
Ehm ja.... Regnade lite.
 
1. Hehe.         2-3. Asså wow va snyggt!
 
Högläsning, biljett till teater och känslan av att få sluta jobbet
 
Tittade på Shooter när jag kom hem. Bra serie ändå. Gillar nog filmen mer men ändå väldigt bra serie som sagt.
 
 
 
 
Fredag
Fredag firades med glass efter lunchen och sen frukt när man bara hade ett barn kvar. 
 
Efter jobbet tog jag en sväng till Maxi för att köpa billiga matburkar, kaffekapslar och god glass.
 
Hängde även med på Antons graduation genom Santi's snap. Åååååååååh min lilla Anton <3 Så himla stolt!!
 
Tittade på SKAM och grät kanske liiiiite ba.
 
Och sen dog jag lite random över hur snygg Cole Sprouse är igen. Giiiiiift dig med mig plz.
 
 
Lördag
På lördagen tog jag, mamma & pappa en loppisrunda. Började på Vinden där pappa matchade dom som jobbade där. Sen åkte vi till Hjulet innan vi stannade på Antiktrollet.
 
Hittade lite fina saker på varje ställe!
 
Sen hamnade vi i Nostalgifestivalen men det åkte vi ifrån så snabbt vi kunde. Inte vår grej med alla bilar och så himla mkt folk.
 
Vi åkte och fikade ist.
 
Sen stannade vi på Magnus antikt. Det är verkligen svårt att gå runt där utan att dra ner nåt...
 
Men även där hittade mamma lite fint. Detta plus ett litermått fick jag med mig hem. Nöjd!
 
På eftermiddagen åkte vi in till Ingela för att fira henne med ett riktigt svenskt kalas med jordgubbstårta i solen. 
 

På kvällen blev det Snapchat....
 
....och SKAM med mamma!
 
 
Söndag
På söndagen blev det lunch med Rebecka. Thai <3333
 
Blev såklart mkt snapchat och massa prat.
 
 När jag kom hem blev det bara tvserier tills Netflix checkade så jag fortfarande levde.