Tisdag
Måndagen spenderades ju i Sthlm så detta inlägget får börja med tisdag! Då var jag på jobbet där vi gick på utflykt till skogen.
 
1-2. Fick en namnskyyyyylt. Yay.        2. Sånt där som verkligen bevisar att man är vuxen.
 
På tisdagkvällen kom Rebecka hem till mig och vi käkade varma mackor och firade mig lite haha. 
 
 
Onsdag
Onsdag så va det jobb igen. Kallt men wow så fih himmel!
 
1. Efter jobbet gick jag hem och käkade glassen bästaste Rebecka hade köpt till mig!!          2-3. Hehe.
 
Käkade - guess what - avocadomackor! Tittade även på den omtalade Rebecka Martinsson. Helt okej men lite samma som allt annat haha. Men ändå en bra serie liksom. 
 
 
Torsdag
På torsdag hade vi städdag på jobbet. Då gick vi ner till fotbollsplanen och plockade skräp. Barnen tycker verkligen det är kul sååå det är ju nice. Tävling om vem som hittat mest skräp liksom. Kom till mitt rum så vinner du!
 
Alltid lite paus efter lunchen när man är på småbarnsavdelningen eftersom barnen vilar ca 1 timma då. Helt magiskt haha. Hade sällis när jag gick hem från jobbet sen. Mysigt med en pratglad katt.
 
Men fiiiiint
 
Tittade på ett klipp där "Eskild" från SKAM pratade om att han är gay. Så himla bra sagt ändå! Verkligen så jag känner. Det spelar la ingen roll vilken kön det är på personen du gillar liksom. Heja heja!
 
På kvällen tittade jag på "Crybaby" eftersom det vart lite snack om den nu igen och bilden på Johnny Depp fanns på en tisha på Gina haha. Bra sätt att välja film ändå.
 
Snyggaste Depp och "Inga from Sweden". Det va alltså så som Lexi och hennes familj tänkte på svenskar hahah. Thanks Hollywood.
 
Men hjälp va snygg Depp va asså. Himlans fånig i filmen men yeeees
 
Fredag
Taggad på jobb osv. 
 
Definitivt mer taggad efter kaffe och lite flätor i håret.
 
1. Och wow, efter en tiara mår man ju såklart super!       2. Mindre skönt att alla mina naglar och nagelband har gett upp på livet.          3. Hahah fint "Jonas".
 
1. Ibland känns jobbet mindre seriöst som när man sitter och pusslar Disney.             2-3. Wow en sån här vill jag ha!! Plz.
 
Man ser ju vart jag fått min skönhet ifrån ändå.
 
Satte på mig träningsbyxor och åkte med far in och köpte godis heheh
 
Detta ska absolut provas!! (speciellt det med mannen...)
 
 
Lördag
1. Lyssnade på William Spetz låt på repeat och typ grät.         2-3. Åkte på kusinkalas i Alingsås. Att "lillkusin" Amanda är sjukt mkt mer goals än mig är ju kul....
 
Men asså hur kan man va så söt?! Lilla kusin Alvin.
 
Mysigt med släkt och kalas!
 
Åkte till Maxi med päronen och ni ser ju hur det gick... Haha.
 
På kvällen åkte jag till Josefine där vi gjorde i ordning en massa för vi skulle ha överraskningsparty för Elvira som va hemma i Alingsås över helgen <333
 
Vi satte massa ballonger på väggarna och fick fin frisyr.
 
Käkade lite tacos och Rebecka och Sofia trillade in innan Elvira kom. Vi satte oss och tittade på "Eva och Adam".
 
Sen, typ 4hrs senare, kom Elvira hahah. Hon hade vart på Liseberg med familjen men åh så mysigt vi hade det asså!
 
Roligt oxå ofc
 
Inga kommentarer
 
 
Söndag
Snaaaap (lol)
 
Satt ute i solen och njöt av värme och grill-lukt.
 
Efter middagen gjorde jag mig i ordning för att åka till Smyrna.
 
Väldigt bra möte med bra musik och bra snack. Bra som sagt hehe.
 
Efter mötet va det grill och quiz ute. Mysigt och svårt haha. Men vi försökte iaf!