- Jag orkar väldigt sällan (typ aldrig) laga en ordentlig middag, utan om jag måste göra mat blir det quesadillas lr korv med bröd.

- Jag är mörkrädd, lr iaf när ja tänker för mkt på vissa filmer...t.ex. Saw.

- Min farmor kallar mej Snörpa å Fialisa...å massa fler sööta namn :P

- Jag måste ha ordning i mitt skår (i skolan) å måste ha saker i mappar...men mitt rum é alltid stökigt :P (a)

- När ja skriver, för hand, tkr ja att ja skriver snyggt. Men sen när ja har skrivit klart så tkr ja att det ser jättekladdigt å fult ut :P

- När ja ska sova tkr ja det é skönt om diskmaskinen är på. Det ljudet é sövande, på nåt konstigt sätt.

- Ja kan nästan inte hålla nåt hemligt för min familj.

- I min familj kan vi inte blir sura på varandra längre än en dag, oftast bara knappt en timma :P  (Sen så bråkar vi väääldigt sällan, men ändå^^)

- Jag é medlem på IMDb men orkar aldrig börja skriva upp vilka filmer ja har sett.

- När ja ska skriva fakta blir det nästan alltid "faktis".

- Jag skrev att ja skulle skriva ngt om grodor på bloggen...å ja har ingen aning om va ja menade med det :P

- Några bloggar ja följer:

Jonna kompis :)
Annie kompis :)
Lenells typ extra familj :)
Micah 15 år och mamma
Molly Sandén
Isabella på Media
Moa kompis :)
...å nu Andreas Wijk

Det va allt ja kom på nu :D Kmr la mer sen nån gång...kommentera gärna om du vill veta nåt mer :D




Snygg, ja veet :D